Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Valg af platform/broker - Infront andre??

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S Offline
    S Offline
    Sørend
    wrote on sidst redigeret af

Jeg håber at nogen kan give mig og muligvis også andre lidt guidance mht. valg af platform og broker..

Jeg har foreløbigt anvendt Nordnets wintrade og via Nordnet også Infront terminalen. Wintrade bryder jeg mig ikke om, men derimod fungerer Infront-terminalen fantastisk for mig. Desværre tilbyder Nordnet som broker ikke særligt mange produkter og handelsmuligheder i Infront, hvilket ikke giver mening, da systemet (infront) kan virkelig meget og har nogle rigtig gode features. Jeg har talt med Nordnet om det og de er klar over at der er et mismatch - men sådan er det umiddelbart. Infront, virksomheden, anbefaler at jeg finder en anden "broker" som kan tilbyde at man trafikere sin handel igennem dem via infront og dermed får fuld effekt af systemets muligheder. Men hvem i DK gør det???

Sidder du med en varm anbefaling af en alternativ platform så giv endelig lyd fra dig. Jeg afprøver pt Saxo's, men er pt. ikke overbevist om at dette er løsningen.

All the best.

Søren

1 Reply Last reply
    0
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør
      wrote on sidst redigeret af

Hvad med at prøve den nye fra Degiro. Den får lidt blandede anmeldelser, men alle er enige om den er billig at anvende. Det kan måske have din interesse, hvis du handler meget.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger