Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Hvilken vej?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kingoman
    wrote on sidst redigeret af

Hvordan ser folk på den kommende tid for de store index som S&P,DOW,DAX?

Personligt tror jeg vi skal ned og ellers lige tage en puster. Især oven på de seneste nyheder.
    Ruslands profolk i Ukraine tager mere land til ''det nye rusland''
    Hollande og Merkel der tager til Rusland for at snakke med Putin omkring Ukraine, men tydeligvis uden større succes.
    Merkel der udtaler hvorfor våben støtte til Ukraine ikke er en løsning '' Kan ikke forestille mig, at våben vil overbevise Putin om, at han vil tabe militært''
    Merkel møder Obama mandag. USA er tydeligvis mere villige til at støtte op med våben omkring Ukraine som kæmper med våben fra 70'erne mod nymoderne teknologi fra Ruslands styrker.
    USA's rigtig gode tal i fredags der slog forventningerne og gjorde markedet nervøse for tidligere rentestigning end først antaget.

Desuden læste jeg en artikel omkring Rusland og Saudi, en såkaldt olie deal. Rusland skulle stoppe sin støtte til Syrien og Saudi ville for dette sænke sin produktion af olie for at få prisen til at stige.
    Hvis dette skulle ske har sanktionerne mod Rusland jo absolut ingen værdi?

Overordnet set er mine punkter rettet meget i negativ retning, men det er også fordi jeg måske ikke rigtigt ser nogle lyspunkter.

1 Reply Last reply
    1
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør
      wrote on sidst redigeret af

Hej Kingoman, Hans-Henrik har nogle gode bud her.

http://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=71428&thread=50&start=

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger