Fra vinduespudser -> Til aktiespekulant -> Til vinduespudser
-
Ville i didkutere ham hvis han var Inginør, handels uddannet, bankmand eller lignende?
Hørte på millionær klubben en som udtalte sig om en som havde taget et kursus i T.A. og købt sig et udvidet passer sæt.
Diskuter gerne teknik og handels moral og lignende
men gå ikke efter personerne bag profilerne.Penge som kommer let går let. ikk?
-
Helt enig bmx.
-
Tak Helge.
Jeg har først lige opdget trådens alder, jeg er ny her på PI. og fandt vist tråden ved et tilfælde.Jeg blev bare lidt stødt over det da jeg selv Bare er fritids investor/Spekulant. (og ikke ligefrem ingeniør)
Jeg har hovedsageligt Pension men også lidt frie midler.Frie midler er køb og behold.
Pensionen handler jeg som jeg best kan.
Jeg prøver på at holde mig til Dansk aktionærforenings 10 gyldne råd.
Men har erkendt for mig selv at man nogengange siger A og gør B.
Psyken spiller os ganske enkelt et puds,eller besejre fornuften.
Jeg mener bare at fra 30000 til fem mill og retur til tre mill. er vel også noget man kan blive forundret over, jeg klapper og ville ønske at jeg kunne gøre det og sikre mine penge der på bedste vis.
Det kan udemærket være held det hele men heldet er også velkommen når der handles aktier.:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind