Bayer
-
Hej,
Jeg har endelig taget mig sammen til at sætte noget af min pensionsopsparing i nogle aktier.
Bayer fra Tyskland er en af dem som jeg er interesseret i men når jeg søger på den så kommer der 2 aktier frem:
BAY og BAYN - hvad er forskellen på dem?
Når jeg ser på de 2 aktiers udvikling idag så er der står forskel; BAY er steget 4,45% og BAYN er faldet 0,34%Nogen der kan hjælpe mig til at blive lidt klogere?
-
Bayer AG er noteret flere steder:
http://markets.ft.com/RESEARCH/Markets/Company-Search?searchField=Bayer+AG&country=&secType=WSOD.EQ
Om man kan handle den alle disse steder, ved jeg ikke, men jeg tvivler.
De procentvise udsving i kursen afspejler formentlig valutakursudsving og Volatilitet pga. af begrænset volumen på nogle af de mindre børser?
Hvis du skal investere i den, vil du formentlig have fat i Bayer AG noteret i Frankfurt (BAYN:FRA).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind