EAWC Technologies interessant firma.
-
I en konstant foranderlig verden er der nu noget rart ved at visse ting tilsyneladende ikke ændres.
MaxProfit fortsætter i fin stil fra sidst han var aktiv på PI, pi.se eller mystocks - fortsæt selv listen...
Nu vil jeg jo IKKE skrive at det er hverken uetisk eller decideret strafbart det han foretager sig ved at han uden yderligere kommentarer linker til et ét år gammelt indlæg som han selv har skrevet. Jeg vil blot nøjes med nøgternt at konstatere konsistensen i hans ageren.
-
Bryan...Jeg Kender ikke til MaxProfits tidligere ageren på PI. Har været væk fra sitet i de senere år.
Jeg indtil videre bedt ham om tydeligt at disclaime sine indlæg.
God pinse
Med venlig hilsen
Helge
-
Apropos Bryans indlæg.
Jeg har ikke helt forstået hvad der har givet denne store ændring på PI . MEN jeg håber at siden bliver mere ordentlig igen, seriøs var det ord jeg første tænkte på men egentlig vil jeg mene at ordet ordentlig er det rigtige.
Max profit spam er spild af plads. -
Jeg ved heller ikke, hvad der er galt - men noget er rivende galt!
Når det er muligt for en tilfældig internet-trold at oprette sig som bruger i løbet af et minut - for herefter at udsætte én af forums mest seriøse og bidragende medlemmer gennem fem år for den værste gang tilsvining.
Og dette sker vel at mærke UDEN at det har nogen som helst konsekvenser. Og det sker, selv om vi har en moderator.
Historien bag ProInvestor var lige præcis, at vi ville have et forum, hvor vi kunne undgå den slags.
Og ja: Jeg taler om den tilsvining som undertegnede blev udsat for af "SælgPåToppen" i den seneste GES-tråd og på GES-chatten. Jeg har ikke talt hvor mange løgne og fordrejelser, jeg blev udsat for - men det var i alt fald nok til, at jeg blev både sur, gal og ked af det.
Jeg overvejer også, om jeg gider deltage mere - jeg forstår udmærket Bryan.
-
En hver form for censur er uheldig
Man kan vælge og tage kampen op og agitere imod et indlæg
Men hvis man tvinger / forsøger og påvirke moderator til og tage stilling / parti for hvad der lødigt og hvad der ikke er det-Så har vi alle tabt
Et forum er vel en kamp plads for forskellige meninger og ikke de udvalgtes og selvretfærdiges egen Solplads.
-
jeg mener helt konkret at du gør krav på at havde patent på hvad der rigtig og forkert.
Og i din egen selvforståelse truer du endvidere med og holde op med og skrive hvis ikke der sorteres i det der efter din mening er værdi fuldt.
Dit egos størrelse skygger efter min mening over retten til mangfoldighed.
Og det er trist da dine holdninger og som oftest fine indlæg er god læsning og repræsentativt er værd og havde med i en samlet vurdering.
-
Jeg skal understrege, at jeg som debatredaktør og moderator ikke kan være dommer over om hvilke investeringsstrategier, de enkelte brugere er tilhænger af og anbefaler i indlæg.
Hvis en skribent misbruger vores allesammens tillid og dermed undergraver formålet med Proinvestors ønske om en åben, ærlig, informativ og kritisk vidensdeling, så skrider jeg ind over for det.
Med venlig hilsen
Helge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind