Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

CBRAIN A/S: Nyt sikkerhedsmodul via Ipad !

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • MaxProfitM Offline
    MaxProfitM Offline
    MaxProfit
    wrote on sidst redigeret af

CBRAIN A/S: Nyt sikkerhedsmodul gør det muligt at fjernkontrollere F2 Manager på iPad (Mobile Device Management)

Dette indlæg lidt i den sjove kategori, men derfor er berettigelsen god alligevel !

Læg især mærke på denne tekst ! "F2 Manager anvendes
    i dag af en række organisationer og ministerier, hvor produktet har opnået en
    betydelig succes ikke mindst hos topledelsen, hvor kredsen af brugere omfatter
    en række departementschefer og ministre"

Nyt sikkerhedsmodul gør det muligt at fjernkontrollere F2 Manager på iPad
    (Mobile Device Management)

span
    style=font-size:8pt;cBrain har frigivet et nyt sikkerhedsmodul til
    F2-produktet, som gør det muligt at anvende Mobile Device Management (MDM) i
    forbindelse med F2 Manager på iPad.

Sikkerhed
    er afgørende for offentlige myndigheder ikke mindst i forbindelse med
    sagsbehandling, kommunikation og dokumentlagring. Med det nye sikkerhedsmodul
    har it-afdelingen nu mulighed for at styre rettigheder, udrulning og support af
    F2 Manager på iPad fra centralt niveau, hvilket eksempelvis gør det muligt for
    medarbejdere at anvende egne iPads (BYOD: bring your own device) uden at gå på
    kompromis med sikkerheden.

span
    style=font-size:8pt;Industrianalytikere anser MDM som en af de vigtigste nye
    teknologier indenfor mobil sikkerhed, og flere af cBrains nuværende kunder har
    allerede efterspurgt muligheden for at anvende F2 Manager via
    MDM.

span
    style=font-size:8pt;cBrain forventer derfor, at frigivelsen af den nye
    sikkerhedsmodul vil understøtte en yderligere udbredelse af F2-produktet, ikke
    mindst i de mange store offentlige organisationer med central styring af mobile
    enheder og høje krav til datasikkerhed.span
    style=font-size:11pt;

span
    style=font-size:8pt;Med det nye modul er F2 Manager blevet Citrix Worx
    Enabled, hvilket gør det muligt at bruge Citrix Mobile Device Management til at
    styre mobile enheder og de data, som ligger på dem. For cBrain betyder det
    endvidere, at det nye F2 MDM-modul udstilles i Citrix Worx App Gallary
    parallelt med Apples AppStore.

span
    style=font-size:8pt;cBrain forventer inden for kort tid også at frigive et
    sikkerhedsmodul til F2 Touch-produktet.

span style=font-family:Verdana, Geneva,
    sans-serif;Om F2 Manager og F2
    Touch

span
    style=font-size:8pt;F2 Manager er et modul i cBrains F2-produkt, som
    understøtter ledelsens opgaver på iPad. span

span
    style=font-size:8pt;F2 Manager repræsenterer en ny generation af sikker
    mobil software for ledere, som ønsker at slippe af med de stakke af papir, de
    bærer rundt på mellem møder, samt ønsker at kunne arbejde papirløst med
    forelæggelser og godkendelser. F2 Manager tilbyder således fuld og sikker
    adgang til organisationens sagsdatabase, baseret på krypterede linier, samtidig
    med at F2 Manager tilbyder friheden til at arbejde offline. F2 Manager anvendes
    i dag af en række organisationer og ministerier, hvor produktet har opnået en
    betydelig succes ikke mindst hos topledelsen, hvor kredsen af brugere omfatter
    en række departementschefer og ministre. span

span
    style=font-size:8pt;Modsat F2 Manager, som er målrettet iPad, understøtter
    F2 Touch mobil sags- og dokumenthåndtering med adgang til organisationens
    centrale dokumentdatabase fra et bredt udvalg af forskellige mobile
    enheder.

span
    style=font-size:8pt;Med venlig hilsenspan

span
    style=font-size:8pt;Per Tejs Knudsen, CEO

1 Reply Last reply
    0
    • P Offline
      P Offline
      PMPirate
      wrote on sidst redigeret af

Jeg undersøgte denne Aktie for lidt over en måned siden da prisen per Aktie stadig var under 8 kr., og dengang så det positivt ud: En solid virksomhed med et godt cash-flow og potentiale til betydelig vækst. Jeg gættede på 10-11 kr. per Aktie ved årets udgang, men afholdt mig alligevel fra at gå ind i den, da jeg allerede er rigeligt eksponeret i denne sektor.

I dag synes jeg aktien er overvurderet.

Stigningerne kom især efter nyheden 22/5, om at der var indgået en kontrakt, som gav cBrain adgang til at byde på offentlige udbud i UK.

Det virker for mig som om markedet læste denne nyhed som om de allerede er kommet ind på markedet i UK. Men det er de ikke, og de har endnu ikke solgt noget der.

Jeg kender denne sektor godt, og ved at det er MEGET svært for danske softwarevirksomheder at komme ind på det britiske marked. Især på grund af kulturelle forskelle i softwarebranchen. Så jeg reagerede ikke på baggrund af denne nyhed.

Omvendt er det positivt, at de satser hårdt på at komme ind på det britiske marked: Kommer de først ind på dette marked, er også Sydafrika, Australien og til dels også Canada stort set allerede vundet.

Kommer der en nyhed om, at de har gennemført et salg på det britiske marked, køber jeg gerne til under 14 kr. per Aktie. Indtil da holder jeg mig fra aktien, medmindre den siver til under 6 kr. per Aktie uden nævneværdige negative nyheder.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger