Jyske
-
Jeg køber og køber på den nedtrend der p.t. sker. Den jyske dame er blevet persona non grata og ignoreres af samtlige i finanskredsen; og netop dette har jeg oplevet før. Om et par uger/måneder er det overstået og den forretningsmæssige side af sagen overbeviser aktionærerne om at broderskabet med BRF var korrekt. Så er kursen en ganske anden. Jeg tror på nemme 10%.
-
Ja så rykkede kursen frem igen, men i lyset af at alle andre aktier også stiger så tror jeg der er mere i potten. Om det er 320 i første omgang så OK, men jeg ser let en kurs over 330 i nærmeste fremtid - når/hvis Nykredit indrømmer tabte markedandele på Jyske/BRFs ditto tilgang, så rykker kursen markant. Men Nykredit har ansat en dygtig rormand som er i gang med at trimme og få sparket noget energi ind i Nykredit, så det bliver spændende om taberen eventuelt kunne blive Realkreditten under Danske Bank.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind