Vestas 8 MW Game Changer klar lang tid før planen :-)
-
-
Jeg ser at doodha mener at NAR-Cellen snart er på plads på V164 møllen!
Jeg skulle glæde mig, sammen med jer andre Narre som bruger jeres tid på tant og fjas og udgydelse af fjollerier omkring Vestas. Kort sagt kandestøberier som kun kan bevæge lattermusklerne og lidt overbærenhed.
Det positive er, at I tilsyneladende alle har noget tilovers for Vestas, så I er tilgivet. Netop nu op til Jul udkommer Svikmøllen og HudiBras og jeg må sige at I giver et godt tilskud til festlighederne.
Med venlig hilsen
Vagn
-
Bryan du har så ret.
Men hvem andre end Vagn, kan skabe et smil på læben, jeg læser hans indlæg og er ved at falde ned af stolen af grin.
Kære Vagn,
Din forening kunne du så heller ikke drive, er der overhovedet noget du er god til, for savner da at du mænger dig med os.
Ikke fordi du har noget at bidrage med, udover en gevaldigt latterkrampe.Kan godt lide du stadig snakker på din side som om dig og Torben er en stor forening, i er end ikke nok til at lave en bestyrelse i den forening.
Tror simpelthen du har savnet os, derfor dette indlæg.
Men et knus skal du have her i juletiden, hils din hjemmeboende søn, håber i alle får en god jul.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind