Sveriges nye IN forum er hermed åbnet !
-
Nyheter!
Med tanke på att forumet växer med 50-60 medlemmar per dag, så har vi beslutat att skapa ett forum på www.aktier.me.
Tanken är absolut inte att ersätta denna unika grupp på FB, utan att få lite mer struktur och lättare kunna navigera....
Det som är unikt med forumet är att endast medlemmar i gruppen kan ansöka om medlemskap.
Detta sker genom att ni skickar ett PM med er mail och ett tillfälligt lösenord till någon av våra moderatorer Johan Rosenqvist Emma Lundstedt Ekka Lundin Niklas Abrahamsson
Hoppas ni kommer trivas!
Vi ses på www.aktier.me/forum
-
Vroevl, man reklamerer da vel heller ikke for shell paa en statoil station, eller for Irma varer i Brugsen
Og jo jeg har brugt mange fora, og kan skrive i alle sammen hvis jeg ellers gad, men et fora skal komme frem paa viden i det enkelte fora, ikke via reklamer i andre.
-
Det da ligegyldigt Pete. I min butik prøver folk produkterne og får info for derefter at gå hjem og købe dem på nettet. Sådan er er det overalt i detailhandlen i dag efter at vi har fået internettet. Hvis et debatsite ikke kan tåle, at der henvises til andre kilder, så er der sgu noget helt galt efter min mening.
Med venlig hilsen
Helge Larsen
-
Så er spørgsmålet jo så om det er spam eller ej, med 9 indlæg hvoraf de 8 handler om det samme er min grænse for spam ihvertfald overskredet - at jeg så synes at formen er mere patetisk end egentligt forargeligt er så en anden sag...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind