5 års jubilæum og afskedsreception
-
Kære Aka
Du ønskes masser af medvind i dit nye virke.
Kærligst Cykling
Afskedsgaven - http://www.youtube.com/watch?v=n8jcj3Ct_-c
-
Tillykke !!
Held og lykke med det , forstår at muligheden skal prøves,sådan er det !
Man skal videre og bygge noget på sine erfaringer.
Tak for indsatsen i mange gode år .
Mvh.
Fiskemanden -
Hej AKA.
God vind i dit nye job. Når det går godt så lad forstanden råde!!
Tak for dine hurtige svar på . De er en glæde.Stadig træls at Vestas(C20) ikke er realtids kurs på . Det vil få konsekvenser.
Windstyrke
-
Jeg er godt spændt på at se, hvorledes siden udvikler sig uden dig. Du har da godt nok været den synlige drivkraft bag sitet, så den nye frontfigur får kam til håret. Samtidigt så er det måske et passende tidspunkt, hvor tøjlerne slippes, så der kan komme friskt blod til.
Jeg ved ikke præcist hvad du nu skal lave, men jeg er sikker på, at det nye sted bliver beriget med en person, hvor der kan sættes rigtig mange positive superlativer på. Jeg vil ikke liste dem, men iderig, innovativ, vidende og ikke mindst ordentlig, er ord der klæber til dig.
Dette var et par receptionsord fra min side, og skål på dagen. Du havde nok gættet, at jeg ikke kom, men jeg vil meget gerne, have det til gode.
God vind fremover
Mvh
Allan -
mange tak for de 5 år! det har været ganske interessant, og jeg har da også tjent lidt det sidste års tid, men det har vi alle vel :)) satser på at komme forbi d. 1.
-
Jeg vil også godt istemme connor's fine superlativer ... Jeg har kun mødt dig en enkelt gang ... Og ordentlig og redelig er også midt indtryk ... Derudover vil jeg da tilføje godt humør og humor ... Og det er slet ikke at kimse af... Det har været en stor fornøjelse at følge debatten hos proinvestor .. Og jeg er overbevist om at det bliver det også i fremtiden... God vind til dig....
Wbi
-
Tak for din solide indsats gennem årene og din evne til altid, at få det bedste ud af de mange brugers meninger.
Jeg er sikker på at du også i dit nye job vil skabe gode resultater, men håber fortsat at få mulighed for at se dig på sitet og møde dig i ny og næ.
Held og lykke i dit nye job!
-
Hej aka,
jeg vil også benytte lejligheden til at ønske dig god vind fremad i dit nye virke
Håber ligeledes at du også i fremtiden smider nogle indlæg ind på Proinvestor.....og her tænker jeg specielt i forhold til din viden omkring bl.a. Genmab, hvilket jeg personligt har nydt STORTMed ønsket om alt godt fremover.
-
Kære Aka,
Hvordan siger man farvel til en person som man reelt ikke kender, men har stor respekt for?
Du skal vide, at jeg har nydt at læse dine indlæg, især på grund af din høje standard for saglighed, faglighed og tone. Der er ingen tvivl om at dit præg på PI vil blive savnet, jeg vil i hvert fald mangle dine indspark i hverdagen, både når det er seriøst og mindre seriøst.
Jeg har svært ved at se, hvordan PI vil lukke det hul du efterlader, men blot fordi du bliver savnet her, skal du ikke ryste på hånden over at du vælger en ny sti. At forfølge sine drømme og stræbe efter nye udfordringer er altid vigtigere.
Aka, jeg ønsker dig alt mulig held og lykke på din vej, og håber du får tid og overskud til at ligge din vej forbi PI, for vi vil gerne høre hvordan det går dig.
Hjulmand
-
Tjaaa hvad skal man sige, vi snakkes paa skype, og desvaerre for siden foelgende http://www.youtube.com/watch?v=w6-jgoqC4FQ
-
Tak for de mange pæne ord.
Tak for emails og telefonopkald.
Glæder mig til en rigtig hyggelig eftermiddag på næste fredag. -
Kære Aka.
Jeg vil aldrig glemme den "psykiske førstehjælp" du gav mig da DNO røg 30% ned i hullet og jeg var "all-in".Takket være dig, holdt jeg tungen lige i munden, og fik endda samlet lidt op nede på bunden, og holdt mine aktier frem til en stor gevinst. Tak!
Og jeg vil altid huske den "Bedste Nye Investor" pris som du gav mig tilbage i 2010, det kan godt være det bare er "fluff", men det betød rigtig meget for mig!
Ønsker dig alt det bedste, og håber dine drømme bliver opfyldt... endnu en gang!

-
Kære AKA - jeg når desværre ikke forbi idag, men jeg vil ønske dig Held og Lykke fremover. Jeg håber at møde dig igen engang i fremtiden - fx til en Genmab GF ? Hvor skal du mon hen - er det noget man kommer til at høre om i medierne eller er det "hemmeligt" ?
Sidst men ikke mindst: Tak for din indsats her på PI !
Mvh HSK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind