Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Indberetning af shorthandler(nordnet)

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S Offline
    S Offline
    superfrost
    wrote on sidst redigeret af

Jeg er af skat blevet bedt om at indberette mine shorthandler, da skat ikke kan se hvilke handler der er shorts. Handlerne er udført igennem nordnet, som ikke umiddelbart har nogen funktion til at beregne netto resultatet for enkelte handler. Det virker derfor, som et større og meget manuelt arbejde at skulle gennemgå de enkelte ordrer og beregne netto resultater og videresende dette til skat.
    Endvidere tænker jeg at for folk der har dyrket Daytrading, må denne praksis være helt udelukket alene af den tid der ville kræves. Er der nogen derude der ved hvad man gør i denne situation? Nordnet og skat har jeg begge være i kontakt med, uden at der var nogle reelle svar at hente.

1 Reply Last reply
    0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger