Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Nye tider - nye kurser.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af

Som vores loyale kunder - tak, undskyld og tak igen - har oplevet så har kurserne været ude af spil en uges tid, men er kommet på i går.

Vi havde en partner der desværre gik konkurs og vi blev ramt på dataleverancen. Det er definitionen af force majeure og vi har arbejdet hårdt for at komme tilbage online med kurserne. Det er nu lykkedes.

Vi har valgt at indgå aftale med Bats i Europa, som er bankernes clearingssystem, hvilket har nogle fordele og nogle ulemper.

Vi vil teste det af i en periode og hører gerne fra både tilfredse og utilfrede kunder.

Ulempen er at der kun stilles i 36 af de største danske aktier.

Fordelen er at vi nu kan tilbyde realtid i HELE Europa, herunde CAC40, DAX30, FTSE og Irland, Italien, Østrig, Norge og en lang række markeder vi ikke har kunnet tilbyde før.

I kan se listerne her:

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

Der vil være noget indkøring sikkert i løbet af næste uge, hvor vi skal have håndteret en lidt større datamængder.

Amerikanske kurser er også på vej, men af administrations grunde fra Amerikansk side, tager det lige lidt længere.

Lad mig afslutningsvis, som direktør, sige, at jeg beklager vores manglende service og takker jer for trods alt at have udvist en meget stor tålmodighed med os. Med kunder som jer hvem har så brug for konkurrenter

Vi kvitterer med 2 ugers gratis realtid til alle vores nuværende kunder.

Danke Schön, Au Revoir, Forza PI.

1 Reply Last reply
    5
    • BiopOrBustB Offline
      BiopOrBustB Offline
      BiopOrBust

Tak for den uddybende forklaring - og undskyldningen, den er accepteret.

Det er til gengæld uacceptabelt for mig at det kun er de 36 største danske aktier der er realtid på, allerhelst så jeg at hele Norden var dækket med samtlige aktier i realtid - men det må være et absolut minimum at alle danske aktier forefindes i realtid.

Så med fare for at lyde utaknemmelig: Go fix!

/BOB

1 Reply Last reply
      0
      • AH2005A Offline
        AH2005A Offline
        AH2005

Det er sikkert indkørings problemer, men i DK_Midcap er f.eks. Bank Nordik's historik ikke opdateret - fra den 29/8 12:32

1 Reply Last reply
        0
        • investor1989I Offline
          investor1989I Offline
          investor1989

BoB du kan få gratis realtid i hele norden i enten nordnet eller SAXO Bank (1 Euro om måneden) ?
          Så kan simpelthen ikke se det store problem med dette.

1 Reply Last reply
          1
          • BiopOrBustB Offline
            BiopOrBustB Offline
            BiopOrBust

Jeg har jo allerede realtid via wintrade gratis, problemet opstår når jeg er på landevejen (eller for den sags skyld på golfbanen) - der giver min PF på PI et dejligt overblik, mens jeg via nordnet fx skal opdatere kurserne manuelt.

Så kan man hævde at det er et luxusproblem, men ikke desto mindre er det udover at jeg gerne vil støtte PI en af de vigtigste årsager til at jeg har et plus abonnement.

1 Reply Last reply
            0
            • golfhouseG Offline
              golfhouseG Offline
              golfhouse

Vestas kursen passer ikke, hverken bud, udbud eller salgkursen.

Samtidig er det så den eneste af de 18 aktier jeg har, i nu tilbyder realtid på.

Så min konklution må være jeres tilbud ikke kan bruges af mig.

1 Reply Last reply
              2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger