Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Retorikken mod Vestas er vendt?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
45 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • MIFM Offline
    MIFM Offline
    MIF
    wrote on sidst redigeret af

Positivt Trold du kan se den med Lego!

Andre store virksomheder som Novo, Danfoss, Grundfoss, Jysk og Maersk puger også penge sammen som kunne investeres for Danmarks skyld, klimaets skyld og deres egen forretning og images skyld!

Så se nu at komme i gang! Jeg satte endda Jysk foran Maersk - pinligt! For den nærig røv fatter hvis ikke så meget og hans varer er så ringe de går i stykker ved første brug! Pinligt Hr. Larsen jeg køber ikke hos dig mere. Det er for ringe en kvalitet.

Os der er dagligt arbejder med big business ved hvor pengene i fremtiden er og det er vindmøller og alt grøn energi, økologiske varer, ren vand osv.

Glem Olie og skifer gas de sviner. Om få år er olie mere end yt bare vent og se. EL biler kommer stærkt i 2016 - 2017 med batterikapacitet som en alm. bil i dag!

Sol & Vind, økologi er fremtiden!

Sprøjtemidler og pesticider skal forbydes omgående. De ender i jeres børn og børnebørn, hvor idiotisk kan man være i griskhedens tegn!

MIF

1 Reply Last reply
    0
    • MIFM Offline
      MIFM Offline
      MIF

Hvor højt tror I egentlig niveauet er i virksomhederne på en skala fra 1-5 generelt? 5 er bedst.

Jeg vil tro en 2'er for de fleste! Det er for ringe og man burde stille større krav til uddannelse og intelligens og forretningsforståelse m.m.! Samt engagement og drive til at komme "in best class"

MIF

1 Reply Last reply
      0
      • MIFM Offline
        MIFM Offline
        MIF

Hvor er jeres ros mht. cash flow mener Miffens laveste mål var -79 mio Euro i cashflow hvor bankerne lå på 180- 230 mio Euro!

Hmm eller drømmer jeg igen igen!

FIF

1 Reply Last reply
        0
        • MIFM Offline
          MIFM Offline
          MIF

Alt det her har ikke umiddelbart noget at gøre med Vestas - Derfra har jeg ingen erfaring

MIF

1 Reply Last reply
          0
          • MIFM Offline
            MIFM Offline
            MIF

Tjek mit bud modsat dem der kalder sig eksperter

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

1 Reply Last reply
            0
            • E Offline
              E Offline
              Elmelund

Martin. Har ikke sagt "stort behov"!! Vil gerne tro at Mærsk Line virkelig bestræber
              sig på at være så "grønne" som muligt og ligger i front på deres felt, men tror at rigtig mange virksomheder
              kunne stramme lidt mere op og blive endnu mere energi- og miljøansvarlige.
              Har du en kommentar til den alliance Mærsk oprettede med APEX for 1 1/2 år siden, omkring udvikling af Offshore-Wind-projekter i US?

1 Reply Last reply
              0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger