Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

VWS:Noget rigtigt godt er på vej.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
19 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • FantomasF Offline
    FantomasF Offline
    Fantomas
    wrote on sidst redigeret af

Når det er af "personlige årsager", så er det op til medarbejderen (Dag), om han ønsker at offentliggøre den præcise årsag. Måske ved Vestas (og BN) ikke engang hvorfor han har sagt op.

Hvad angår resten af diskussionen i denne tråd, så syntes jeg at der er alt for meget rygklapperi og manglende realitetssans (superoptimisme) blandt nogle af de mest aktive "debatører" her på sitet. Jeg skriver debatører i anførselstegn, da man sjældent kan få en ordentlig debat med dem.

Så lad os lige skyde den teori om at Vattenfal skulle være ved at overtage Vestas, det ville i så fald være den største overraskelse i verdenshistorien. Her et klip fra Vattenfalls Vision og Strategi.

"Vision and strategy

Vattenfall will develop a sustainable, diversified European energy portfolio with long-term increased profits and significant growth opportunities.

At the same time, Vattenfall will be among the leaders in developing environmentally sustainable energy production.

Vattenfall's strategic direction

Focus on a sustainable heat and electricity production by transforming the production to low emitting technologies.
    Provide sustainable energy consumption by delivering smart energy solutions.
    Achieve a sustainable economic performance by pursuing excellence in everything we do."

Vattenfall har ingen produktion af komponenter eller løsninger til energi selskaber, og har ingen ambition om at blive en sub-contractor til industrien. Vattenfall driver vindmølle parker og kraftværker og leverer el og varme, intet andet!

1 Reply Last reply
    2
    • doodhaD Offline
      doodhaD Offline
      doodha

Nu er det jo ikke til at vide, om udskiftningen af CFO faktisk sker i den sene fase af forhandlingsforløbet. Men det ved vi snart.

Jeg har også svært ved at se, hvordan Vestas skulle kunne lave udskiftningen med mindre opsigt, end det skete. De har i enhver henseende forsøgt at give dette så lidt opsigt som overhovedet muligt.

1 Reply Last reply
      0
      • C Offline
        C Offline
        cykling

Kan det være rigtigt at Dag A som åbenbart var et stort aktiv for Vattenfal fik sparket på grund af det her-http://www.realtid.se/ArticlePages/201008/27/20100827085317_Realtid377/20100827085317_Realtid377.dbp.asp

Eller har der været mere og komme efter ?

Og er det fundet nu og af hvem ?

1 Reply Last reply
        0
        • MIFM Offline
          MIFM Offline
          MIF

Han er nok på stoffer som Wall street!

MIF

1 Reply Last reply
          0
          • MIFM Offline
            MIFM Offline
            MIF

Eller bestilt af syndikatet? Nu har de usikkerhed igen i Vestas. Herligt for aktionærerne og skide godt for syndikatet så har de god tid til at købe flere Vestas aktier og endda billigere end hvis ikke de havde sat Dag på porten!

Der er sørme ofret mange på den konto undtagen DE malermesteren over alle skønmalere. Hi hi
            DE styrer for vildt og Miffen bakker ham sku op - fuld støtte herfra din strategi er den rigtige jeg har gennemskuet den

MIF

1 Reply Last reply
            0
            • MIFM Offline
              MIFM Offline
              MIF

De har fået aktien ned hver dag efter påske. Syndikatet skyer ingen midler de skal ha XX % af aktierne før vi går mod Nord!

Så tøser se nu at få solgt jeres aktier så vi kan komme i mål og få de aktier købt! Syndikatet køber kun billigt og der mangler en del aktier endnu! Sælg før din nabo hvis du ikke forstår hvad der foregår!

MIF

1 Reply Last reply
              0
              • MIFM Offline
                MIFM Offline
                MIF

Mht. Dag der forlod Vestas så tror jeg nærmere der var 2 lejre. Dag lejren og DE lejren. Dag ville skabe resultater hurtigt ved frasalg mens DE kunne se så var der ingen forretning fremover og hvorfor sælge når markedet er på vej tilbage

Igen kortsigtet strategi contra langsigtet strategi!

Miffen holder på DEs plan!

God weekend traders!

FIF

1 Reply Last reply
                0
                • MIFM Offline
                  MIFM Offline
                  MIF

GE får pt. røv af Vestas om lidt er det Siemens og de er ved at få deres problemer

Vestas er den mest seriøse på hele markedet efter min mening

De andre er slet ikke værd at tale om

MIF

1 Reply Last reply
                  1
                  • Christian_IAC Offline
                    Christian_IAC Offline
                    Christian_IA

Hvad får dig til at mene at GE for meget konkurrence fra Vestas ?
                    Hvad får dig til at mene at det snart er Siemens tur ?

1 Reply Last reply
                    0
                    • MIFM Offline
                      MIFM Offline
                      MIF

Vestas med DE og Aalbæk rules Miffen er pokkers
                      Glad for sine V aktier. Jeg burde sku købe flere.

MIF

1 Reply Last reply
                      0
                      • Christian_IAC Offline
                        Christian_IAC Offline
                        Christian_IA

Selv om jeg ikke tror jeg får svar prøver jeg igen
                        Hvad får dig til at mene at GE får meget konkurrence fra Vestas ?
                        Hvad får dig til at mene at det snart er Siemens tur ?

1 Reply Last reply
                        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger