Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Aktier i USD

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • F Offline
    F Offline
    Felix 0
    wrote on sidst redigeret af

Da jeg formoder, at der er mange her på ProInvestor, der ligesom mig selv handler aktier i USD, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan I - alt efter temperament - ser på de muligheder/risici, der er ved at handle i USD.
    Personligt ser jeg det både som en gardering i tilfælde af en evt. ny Euro-krise, men også som en mulighed for en ekstra gevinst, da jeg forventer at USD på lidt længere sigt vil stige betydeligt overfor EUR. Hvad mener I?

1 Reply Last reply
    0
    • E Offline
      E Offline
      egede22
      wrote on sidst redigeret af

ja jeg har selv aktier i USD og regner bestemt med en ekstra gevinst på ca. 10 % set over en periode på 1 år. alene på USD iforhold til Euroen/danske krone.

men om det er en gadering mod en ny Euro krise ved jeg nu ikke, mon ikke også en ny Euro krise kan mærkes på det amerikanske marked ?

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger