Gætteleg - Vestas-kursen fredag d. 8/2 ´13 kl.17
-
Lidt sent bud, men så er jeg hurtigere at pille ned

51
-
And the winner is...
Dagens lukke kurs blev 40,20
Gættene fordeler sig således:
- MIF: 50-300
- Cykling: 68
- Doodha: 56
- ChrHartvig: 51
- Topspiller og Golfhouse: 48
- Pete: 44 (på Vestas-chatten)
- cfrimodt: 42
- Investor1: 39
- Michlaur: 35,5
- XJK: 34,3
- Hjulmand: 32,2
- 111: 31,75
- Casanova83: 30,5
- KristianH: 30
- Ebro: 28.15
- Uheldig: 27,65
- Kryler: 27,5 (på Vestas-chatten)
- Centine: 27
- Nick60: 24,5
- Mollegade: 24
- BiopOrBust: 22
- BiopOrBust: 18
Så Investor1, du har hermed vundet retten til at kalde dig dygtig.
Hvor længe dette varer afhænger mest af dig selv - og din trang til at blære dig med din nye titel:
- Jo mere diskret du er med det, jo større chance er der for, at du kan få lov til at beholde den længe - men hvad er der ved at billiere, hvis man ikke kan fortælle alverden hvor god man er...?
- Hvorimod andre vil kunne finde dig ulidelig, hvis du i tide og utide skal fortælle hvor dygtig, du er - for så er det, du risikerer at blive pillet ned.
Det er en balance som det er helt op til dig selv at håndtere.
Jeg vil da gerne sige til dig, Investor1:
Til lykke Investor1, du er rigtig dygtig.
(Og lad nu ikke dette stige dig til hovedet...)
Og BiopOrBust "billierede" med gættelegens mest håbløse gæt: Vor Herre bevares, hvor var det dog nogle dumme gæt!
Og lad så denne skam og vanære - som hermed overgik BiopOrBust - være straffen for det.
......... til skræk og advarsel for andre som kunne tænkes at være lige så åndssvage...(PS: Jeg har lovet Cykling at give BOB med grovfilen - ellers er jeg såmænd et rart og venligt menneske.)
PPS Berigtigelse: BiopOrBust fortæller efterfølgende, at hans to gæt skulle lægges sammen - og så ville han have vundet, idet 18 + 22 = 40, kun 20 øre fra dagens lukkekurs.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind