HAR I SPÆNDT SIKKERHEDSSELEN
-
Fantastisk flot indlæg - jeg giver dig fuldstændig ret og jeg kan fornemme, at du er et godt menneske
Også god jul til dig -
Fra den anden kanal.
http://dagbladetringskjern.dk/ringkoebing/tidlig-julegave-til-vestaslokal-ordre-paa-750-millioner
66 Mw ( 22 V112 ) og 20 års service. -
WWF: John Kerry skal få Kina med på klimavognen
Ny udenrigsminister i USA skal samarbejde bedre med Kina og Indien og træde i karakter i klimaforhandlingerne.
USA's kommende udenrigsminister, John Kerry, kan være med til at puste nyt liv i de internationale klimaforhandlinger.
-
Ja det er nok ingen tilfældighed at han er blevet udnævnt.
Han er en af de varmeste fortalere i US for en omstilling til alternativ energi.
Med ham siddende på den post når FN-Klima rapporten kommer til september 2013.Så er der måske en chance for politisk fodslag.
Hans grundlæggende holdninger og der med også Obamas. Afspejler formodentlig også den PTC ordning vi venter på.
Politiken | Nyheder, debat, kultur og podcast. Læs eller lyt
DET SOCIALE MEDIE SIDEN 1884 | Få overblik over dagens nyheder på politiken.dk eller lyt til nyheder, oplæste artikler og podcasts via vores apps.
Politiken (politiken.dk)
-
Ny graf for short i Vestas Exel. Desværre kunne ikke lade sig gøre da filen er for stor max 2M beklager.
-
Hej rapanden.
Jeg føler med dig, aber Vestas har aldrig officielt udmeldt 2012 årsmål på ordreindtag! Der kommer som vanlig ordre ind mod nytåret, men min erfaring siger at jo senere, jo dårligere intjening er der på ordren generelt og derfor også for Vestas; så drop dette ordreræs og fokucer på 2012 Q4/FY hvor der er lovet en EBIT på 0-4 %, et CF som er +'tivt ( ved godt at der allerede fra CFO er taget forbehold for netop dette ). Denne udmelding er 'det ny Vestas' og alt den ballade om at 2012 Q4 bliver bedste salgskvartal er vanlig DE hipe.
Jeg ser stadig et Vestas som især i 2013 kommer til at overraske særdeles positivt på mange fronter - der skal jo ikke meget til.
Et godt nytår til alle - aktiemarkedet var jo generelt særdeles gunstigt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg tror de er løbet tør for brændstof til raketten.Ja de skuffer sikkert nok engang