Indberetning af shorts
-
Pete jeg kan godt læse at du skriver du intet frygter. Fortæl så hvad du ønsker der sker med Vestas.
-
jamen jeg oensker da at VWS fortsaetter som virksomhed, hvorfor skulle jeg dog ikke det... jeg oensker bare realisme bag virksomheden og det begynder at forefindes... VWS er ikke en vaekst virksomhed mere, vi bevaeger os imod industri og viden tank. P.T. er industrivirksomheden ikke meget vaerd men det er den anden del.. VWS viden , deres research department omkring moeller er det som kan saelge dem, baade kurs maessigt men ogsaa i fremtiden.....
Deres finans afdeling burde de smide ud, alene det faktum, at de ikke saa det her komme er skidt, send mig DE mail adresse og
jeg vil gerne koere deres finans og analyse afdeling.... fordi de ,saa ingenting komme, og de reagerer for sent. dette er den virkelige skandale, det kan ikke vaere
sandheden at jeg,(Dum som jeg er) kan sidde se femtiden i et andet land end dk, og fortaelle dem det -
Jeg kan ikke se Vestas skære i produktions styrken før nu. Der er brug for hver eneste i produktionen, logistikken, opsætning og service til at færdigøre ordrene her i 2012.
Der er måske bygget lidt rigeligt set i forhold til 2013 og R&D ekspansionen har været dyr, men som vindenergiestimaterne og -efterspørgslen ser ud er det vel forståeligt.
Hvad er det der gør du ikke synes industrivirksomheden er meget værd. Det kan jeg ikke lige se. -
Jeg undrer mig over hvor Jim Chanos og Kynikos Associates er henne!? De er pioneeren indenfor shortning af Vestas.
Hvorfor ikke have indberetningspligt for alle short positioner, for som reglen er nu kan man bare splitte sine shorts ud på flere firmaer, og derved have en stor short position gemt af vejen. Det system er værdiløst, de rigtig smarte udnyttere af systemer griner videre.
-
Det spørgsmål er egentlig meget fornuftigt-Måske han vurdere at det ikke længere er smart og shorte vestas og er blevet
http://www.business.dk/investor/professionel-sortseer-doemmer-vestas-ude
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind