Ditlev Engel kåret som den mest indflydelsesrige person
-
Indreværdi på 90. Det er hvis lige ind til de begynder at fortage større nedskrivninger......
Siemens har satset forkert? Den må du gerne uddybe. Mener nu de har en ret interessant platform. Både offshore og onshore.
V112 platformen er helt sikekrt rigtig god. Men der er andre møller der er mere støjsvage. V126 er f.eks alt andet end støjsvag. Den larmer nærmest lige så meget som en offshore mølle. Den kan så køre på en måde hvor den reducere støjen. Men så producere den ikke så meget.
Siemens er alt andet end på røven.
-
Hvad er det for en Q3 meddelelse du mangler? MHI dealen har ikke haft en Q3 deadline
-
He he du er alligevel lidt nysgerrig Trold. Det er da udmeldingen om hvor mange de vil fyre i USA Vestas sagde de ville tage stilling endeligt i Q3 mener jeg. MIF
p.s. ja ja vi har naturligvis indtil søndag men en sådan meddelse burde da gives til medarbejderne i USA på en fredag synes jeg. Måske Vestas har så travlt i USA de alligevel ikke tør komme ud med det endelige tal endnu. Der er sagt optil 1600 i dag så jeg nogen sagde 1300 det mener jeg er misforstået.
-
Det kaldes videnbegærlig
De har lige i går sammen med GE været ude at advare endnu engang om store nedskæringer hvis ikke PTC bliver vedtaget. Men de taler til døve øre. Det kommer ikke til at ske før valget.
Jeg tror gerne de vil have en melding ud inden onsdag hvis muligt
-
tak i lige måde
-
Obama har da ikke helt glemt vindmøllerne.
http://politiken.dk/udland/ECE1767119/obama-forbyder-kinesiske-vindmoeller-i-usa/
-
Det er da lidt sjovt.Vestas lejer indirekte sine nedlagte fabrik ud til Siemens.Eller der er måske mere i det end som så. http://www.fyens.dk/article/2164520:Langeland--Vindmoeller-igen--Nye-arbejdspladser-til-Langeland
-
Hovsa kom lige ind på en reklame og så dem her reklamerer for Vestas

-
Den almindelige amerikaner vil have vind og sol.De vil hverken have shalgas-kul-eller noget som helst andet.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind