Mitsubishi på vej ind i Vestas?
-
Nåå..ok !
Om du ikke lige har fulgt med forklarer jeg lige :
Sony kom ind med teknisk platform og masseproduktion til Ericssons højteknologi og avancerede telefoner ,( kort fortalt),og det blev en god løsning,med overskud....og efter nogle år passede virksomheden ligesom bedre i Sonys regi end i Ericssons .Modsvarigheden i vindenergisektoren,som du efterspørger er nogenlunde sådan her : MHI kommer ind over udviklingen af store offshore møller og får det kommersielt bæredygtigt ,der bliver rentabilitet i offshoredelen og begge får noget overskud til deling,mennefter nogle år overtager MIH offshore delen gennem at købe ud Vestas af fællesprojektet til en rimelig høj erstatning,voila !!
Forretningerne kører videre og alle er tilfredse !Det kunde være sådan det så ud om man oversatte scenariet !!
-
Og ...doodha ...forresten.......
Hold kæft hvor ser det godt ud med de 113,22 % ...
Synd at det blot er en illusion ! -
-
Lidt om deres norske radar opkøb
-
-
Her er en god grund til hvorfor Mitsubishi burde være interesseret i hele Vestas:
http://www.rechargenews.com/energy/wind/article317391.ece -
Ja og denne her giver os lidt indsigt, samt muligheder/potentiale:
-
Har bestyrelsen i Vestas kompetance til at udstede 20% nye aktier til x kurs, til eks. Mitsubishi!!
Det kan jeg ikke rigtig gennemskue, men jeg bliver da bekymret når Bert søger sådan en samarbejdspartner. -
Forventer Vestas så "Mitsubishi" skaffer de andre 10%. Eller hvordan i hede hule... forventer Bert aktierne skaffes.
-
Bert søgte også fra 10- til 20%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind