FLS - en billig aktie ?
-
Personligt synes jeg at FLS er rørende billig, vel nærmest et røverkøb, alligevel har jeg ikke nogen langsigtede FLS aktier i PF´en ...
Problemet er at så længe det generelle marked siver, så siver FLS også - og som oftest med en større faktor end resten af markedet.
Det gode ved det er dog at det samme gælder når markedet går den anden vej, spørgsmålet er så blot hvornår det sker.
For at gøre en lang historie kort, så ser jeg for så vidt intet problem i at købe en stak FLS i det her niveau - men jeg vil dog selv vente og se om ikke den kan fås omkring kurs 250 i løbet af sommeren, eller for den skyld lavere endnu hvis S&P500 og DAX vil.
Indtil da er der vel kun med et lettere omskrevet Tuborg citat:
Hvornår skal FLS trades?
Hver dag!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind