Forsvarsaktier — April 2026
-
Fandt lige artiklen "Ukraine said it captured a Russian position using only ground robots and drones, no infantry, for the first time" https://www.businessinsider.com/ukraine-russia-position-taken-without-using-troops-just-robots-drones-2026-4 Kan dog ikke verificere det
-
KONGSBERG GRUPPEN: SB1M gjentar kjøp med uendret kursmål NOK 430.
-
KONGSBERG GRUPPEN: Pareto gjentar kjøp med kursmål NOK 425 etter dagens spin-off.
-
Ja, jeg har. Det gik ikke så godt efter at ledelsen oversvømmede markedet med aktier (omkring 262). Derudover har der været forsynings vanskeligheder. Jeg måtte sælge med et tab tidligere, da den gik ned under min risiko tærskel. Dem jeg har tilbage er købt til kurs 168
-
MilDef overgår markedets forventninger i første kvartal
MilDef meddeler i dag, at virksomhedens ordreindgang, omsætning og indtjening for første kvartal af 2026 forventes at være betydeligt højere end markedets forventninger. Dette skyldes en forbedret leveringssituation og stærk efterspørgsel efter virksomhedens produkter og løsninger.Virksomhedens foreløbige analyse viser, at omsætningen for første kvartal beløber sig til cirka 700 MSEK (340), hvilket svarer til en vækst på cirka 106 procent
-
Det var fra 15 april.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg tror desværre virkeligheden er, at ordrebøgerne bugner, og leveringstiderne stiger. Fx har R3NK ordrer til de næste 5 år nu..