Biotek-snakken — Juli 2024
-
@Zambo - emissionskursen er ikke fastlagt endnu. Jeg har suppleret 11 gange i alt siden den sidst spiked op - senest i dag igen. Jeg er langsigtet og har selv et kursmål på kurs 25. Intet er dog sikkert i biotek
Jeg har i øvrigt et (tidligere) tab på aktien. -
-
Hvorfor vælger du at supplere nu i stedet for at vente til de har meldt kursen ud? Vi må vel forvente den bliver lavere end nuværende kurs. Jeg afventer hvertfald, forstår ikke hvorfor man vælger gå sådan ud med en emission. Havde selv et kursmål på 25 da de kom med succesful fase 3 så valgte ikke at sælge.
-
Jo flere indikationer jo større burde potentialet jo blive. Men hvornår kan sådan noget ske? Spørger, fordi jeg tænker, om ikke det kræver en helt ny, dyr og langvarig proces med fase 1, 2, 3 osv mhp endelig FDA godkendelse til blærebetændelse er det vist? Eller kan man springe noget over evt fase 1 nu ngal er til aki?
-
hvem er stærke på det tekniske herinde? Cessatech har muligvis brudt de 7,00 nu. Jeg ser en lille modstand omkring de 7,50 og dernæst først en god modstand omkring de 16,00-17,00 stykker. Hvem lyster at bruge 2min til at kigge på tallene og bekræfte
? Dagsvolumen er stadig beskeden, hvilket selvfølgelig trækker ned. -
Anavex Presents Results From Phase IIb/III Trial Of Blarcamesine In Alzheimer's Disease https://proinvestor.com/investornyt/1191535/anavex-presents-results-from-phase-iib-iii-trial-of-blarcamesine-in-alzheimers-disease
-
Attention, Growth Investors: This Biotech Stock Is Crushing Nvidia. https://proinvestor.com/investornyt/1191579/attention-growth-investors-this-biotech-stock-is-crushing-nvidia
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind