Biotek-snakken — Februar 2024
-
Gubra ser vækstopbremsning i 2024
28.2.2024 07.58 • MarketWire •Gubra venter i 2024 en organisk omsætningsvækst på 10-15 pct. og en justeret overskudsgrad (EBIT) på 25-28 pct. for CRO-forretningen.
Det fremgår af selskabets årsregnskab for 2023.
I det afsluttede regnskabsår realiserede Gubra en organisk omsætningsvækst på 29 pct. og en justeret overskudsgrad (EBIT) på 27 pct. for CRO-forretningen.
.\˙ MarketWire
Jakob Due Jakobsen
-
Gubra øger fokus på forskning i fedmekandidat https://www.proinvestor.com/investornyt/1124254/gubra-oger-fokus-pa-forskning-i-fedmekandidat
-
ADMA biologics regnskab, netop udkommet: https://ir.admabiologics.com/node/11746/pdf
-
God morgen

-
Gubra har fulgt i kølvandet på ZP det sidste stykke tid. Det er sådan lidt når det regner på præsten så drypper det på degnen. Men selskab har også en lav værdiansættelse i mine øjne.
-
Ultimovacs (Oslo) - Jeg har en lidt større investering i Ultimovacs for øjeblikket. Den har fået tæsk de sidste dage men jeg høre her i Norge at mange tror det er de stor shorter som prøve at holde lidt igen på den. Jeg tror fortsat på casen pga. studie rapport i marts men der er selvfølige altid en risiko for at noget kan gå galt.
-
Ultimovacs (Oslo) - Jeg har øget min position i Ultimovacs yderligere i dag.
-
SEB höjer riktkursen för Gubra till 215 danska kronor (145), upprepar köp - BN
29.2.2024 07.19 • Finwire •SEB höjer riktkursen för Gubra till 215 danska kronor (145), upprepar köp - BN
-
Exitnu….det er en fuldstændig vanvittig udvanding, og må indrømme at så længe Martin Åmark er CEO er det svært at have nogen tro på fremtiden for XBrane. Alt hvad han har stillet investorerne i udsigt, er jo faldet til jorden pga forsinkelserne, manglende omsætning osv osv….masser af penge er brændt af, incl mine
og alt bliver jo udskudt og forsinket = mere pengeafbrænding. Ved en af de sidste livecast mente han stadig Xbrane blev cash positive som lovet, og 3 mnd senere udsætter han det igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind