Biotek-snakken — November 2023
-
Xbrane Biopharma is focusing the development portfolio and introducing a cost-savings scheme
-
STENOCARE oplever et stærkere salg end forventet (budgetter vs. faktiske tal) i Australien og udvider nu sin tilstedeværelse med et nyt medicinsk cannabisolieprodukt.https://www.proinvestor.com/boards/116921
-
XBrane….der ryddes op, og nu gør de da i det mindste lidt for at vende skuden, men markedet er i første omgang
ikke begejstret.
-
Og må da indrømme at XBrane har vundet titlen som min værste investering nogensinde
Men forhåbentlig gode lære penge 
-
Xbrane har udviklet sig til et mareridt nu fyrer de folk og tilpasser omk ? Martin skulle starte med at gå han er den dårligste ever og så skulle ledelsen fjerne alt der hedder bonusser og andre goder de er alt alt alt for højt lønnet i forhold til firmaet størrelse de har beriget sig på vi små aktionærers bekostning og det sidste de har gjort er at sælge aktier i september et max dårlig signal ( ved godt Martin sagde det var grundet skat Hmm...)
-
Ja, den “undskyldning” med skat, af “billige” købsoptioner er lige til at lukke op og sk.de i
Værste undskyldning ever…..Nå, men mine aktier er så lidt værd efterhånden, så jeg ikke e
ngang gider sælge skidtet
-
-
Endnu en udsættelse exitnu? Skulle den ikke have været på plads i 2023, hvis det er USA de taler om?
-
Desværre for meget “varm luft” fra Martin….tilliden er væk efter utallige udsættelser med stort set alt som han har præsenteret. Der skal leveres nu, ellers ender den på biotek kirkegården sammen med mange andre
Lad os håbe han vender skuden, men efterhånden svært at tro på. 
-
Det er super ærgerligt.. jeg har en håbet på at de ville tage denne beslutning. Forsinkelserne taget i betragtning, ville en fortsættelse af alle programmer betyde at de skulle ud og hente penge igen.. og det vil de så heldigvis ikke.. god beslutning, alt taget i betragtning. Jeg tror nu stadig på at de har fat i den lange ende med deres platform. Selv overrasket over hvor længe det tager at få partner aftaler på plads og få salget igang.. en læring, at det osse er en udfordring i biotek..
-
Calliditas’ partner Everest Medicines announces China NMPA’s approval of Nefecon
for the treatment of primary IgA nephropathy
Calliditas Therapeutics AB
Calliditas is a commercial stage biopharmaceutical company focused on identifying, developing and commercializing novel treatments in orphan indications, with an initial focus on renal and hepatic diseases with significant unmet medical needs.
Calliditas Therapeutics AB (www.calliditas.se)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind