Biotek-snakken — Juli 2023
-
Jeg ved ikke hvordan Carnegie er kommet frem til det kursmål, og jeg synes ret beset også, at det er ligegyldigt. Jeg
synes slet og ret det er idiotisk at melde et kursmål ikke sel -
….Hvis ikke deres model kommer med et realistisk kursmål, så bør de nok ligge det ned i skuffen, og så holde sig til at melde det ud som de mener er realistisk.
-
STENOCARE update on their strong Danish product pipeline https://www.proinvestor.com/boards/114260
-
BERGENBIO: Vi meldte i går at tilrettelegger Carnegie i den ganske ferske 10-øres emisjonen kom med analyse med kjøp og kursmål 25 øre, dvs 150% over emisjonskursen. Noe som fikk aksjekursen til å dundre opp 46% i går til 13 øre.
-
DNB skriver at de sliter med å se at selskapet skal kunne produsere tilstrekkelig med aksjekurskatalysatorer før neste kapitalbehov oppstår. Nærmest en catfight her - skal siste tilrettelegger (Arctic) komme Carnegie til støtte? Xtrainvestor
-
ARCTICZYMES TECHNOLOGIES: Pareto kutter kursmålet til NOK 38 (42), gjentar hold.
-
Godt suppleret i XBrane, Urban
Den er på sporet igen ovenpå en totalt hysterisk reaktion, med annullering af deres aftale med salgspartner i USA. Den skal holdes i nogle år, så skal vi nok blive belønnet 
-
Fair vist den havde taget et fald på 25-30% ovenpå noget tvivl om en godkendelse eller forsinkelse, men med STADA som partner skal de nok finde en ny salgspartner derovre. De har vist 10-15 emner i kikkerten, så det er jeg ikke bekymret om.

-
Tirsdag
Medicoselskabet Bioporto lagde knap en fjerdedel til toplinjen i årets tre første måneder og tirsdag afsløres det, om de samme positive tendenser var at finde i andet kvartal. Medicoselskabet har for nylig solgt aktier for knap 43 mio. kr. for at drive væksten af NGAL-nyrestesten. Selskabet afventer fortsat en mulig markedsføringstilladelse fra de amerikanske sundhedsmyndigheder, FDA, efter at de i juni reagerede på det supplerende informationsbrev (AI), som FDA har sendt. Nordnet -
Biotech Stocks Facing FDA Decision In August 2023 https://www.proinvestor.com/investornyt/1024285/biotech-stocks-facing-fda-decision-in-august-2023
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind