Biotek-snakken — December 2022
-
Fin lille aftale mellem Sutro og Vaxcyte. https://ir.sutrobio.com/news-events/news-releases/detail/161/sutro-biopharma-and-vaxcyte-enter-into-option-grant
-
Tænker stadig Sutro smider en emission i forbindelse med deres opdatering her sidst på året - synes de har haft særdeles travlt med at fortæller gud og hver mand om alle værdierne der gemmer sig i Sutro, så kan ikke se det kan være af anden grund end de skal hente penge.
-
Lahn1 angående Zymes og hvorvidt Jazz tager optionen, så kan jeg ikke se Ken kan sige andet end han gør - de har jo tidligere nævnt, at der ikke ligger nogle predefinerede ting som gør Jazz skal tage optionen. Så han kan i princippet kun skyde sig selv i foden - og vi ved de ikke har ret lang tid til at beslutte sig, så derfor må det også primært være disse BTC data som afgør sagen.
-
Bioshare angående Anavaex så følger jeg ikke ret meget med her, men ser indimellem folk fremhæve, at videnskaben vinder i sidste ende. Men videnskab er jo bestemt, at have fuldstændig styr på sine protokoller og sine data. Jeg ved ikke hvad der er op og ned i Anavex, men det burde bekymre alle investorer, hvis der i flere tilfælde ikke er styr på data og des lige.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind