Biotek-snakken — November 2022
-
LP90 - Jeg tænker bare, at når man skriver i "forordet" i regnskabet - Vores seneste fremskridt fremhæver potentialet i vores kliniske Precision Medicine SIGMAR1-platform og -portefølje, og vi ser frem til at dele yderligere program- og dataopdateringer." virker det så ikke meningsløst, hvis der ikke er gode data? Eller misforstår jeg noget!!
-
Fandel nej men noget stemmer ikke den har det også svært i dag så måske firmaet selv er for optimistisk med data i forhold til hvad markedet syntes ? ved det ikke jeg holder også mine og har køb på flere i 8,4 så må vi se ( læste et sted om en kvinde der var død af en kraftig hjerneblødning som var under behandling ) måske det skræmmer lidt vi kan kun krydse hvad krydses kan og håbe de overrasker positivt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind