Biotek-snakken — April 2022
-
Tror ikke der er den store tro på Zanidatamab i BC, så for mig er det absolut vigtigste, at tislelizumab bidrager i 1. linie GEA, så fase III studiet giver mening. Så mit håb er et muligt marked i BTC og GEA med zanidatamab og alt ud over dette er bonus - og ser vi ikke en partner i løbet af H2, så vil jeg overveje min position (med mindre der er sket andet overraskende godt).
-
-
Zyme - så sent som i går var jeg så heldig at supplere lidt yderligere, da det hele sank sammen...men uanset kommer jeg kun lige hjem i kurs 10 desværre. Men af kursen at dømme er der vist ikke mange der tror på, at det bliver en realitet. Handler pt. 6,62 pre market.
-
Det er så bekræftet af Zyme (i modsætning til for nogle måneder siden, hvor tilsvarende rygte kom op....og Ali fik solgt en pæn luns aktier) - handler pt. 7,24 og nærmer sig de 50%. Mon ikke vi handler mellem 8-9 senere i dag indtil der på et tidspunkt kommer nyt!?
-
2 Biotech Stocks to Buy and Hold for 10 Years https://www.proinvestor.com/investornyt/816714/2-biotech-stocks-to-buy-and-hold-for-10-years
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
f..k for ZYME er ASCO jo en binær event.... dårlige data så er det slut for dem.