Biotek-snakken — December 2021
-
lahn1 jeg er helt enig i din betragtninger der. Jeg tror også, at vi får et godt Q4. Ligeledes tror jeg heller ikke, at M&A/opkøb kommer til at drive kursen op på kort sigt. Men til gængeld har jeg genrelt stor tiltro til ledelsen i AZT nu, og er overbevist om, at virksomheden kommer til, at øge både omsætningen og overskudet markant de kommen
de år fremover. -
Folk bliver nervøse når data ikke kommer promte:(
-
3 Biotech Stocks That Sank in 2021 but Could Soar in 2022
https://www.proinvestor.com/investornyt/754894/3-biotech-stocks-that-sank-in-2021-but-could-soar-in-2022 -
-
-
I hvert fald næppe KOL CC - de kunne muligvis godt selv have holdt et, men med en eller flere eksperter tænker jeg det er positivt. Tasly smider næppe 40 millioner dollars upfront hvis det er dårlige data. Stadig tidlige data så vi må se, hvor meget der kan læses ud af data på nuværende tidspunkt.
-
Ganske flot aftale, ift. at det kun er kina og hvor tidligt programmet stadig er. Til sammenligning fik Immunomedics f.eks. "kun" $65M upfront da de udlicencerede Trodelvy til kinesisk selskab, og der var de meget længere i udviklingen. https://www.globenewswire.com/news-release/2019/04/29/1811184/0/en/Immunomedics-and-Everest-Medicines-Announce-Exclusive-License-Agreement-for-Sacituzumab-Govitecan-in-East-and-Southeast-Asia-Excluding-Japan.html
-
Jeg håber stadigvæk, at Sutro finder en partner til US, EU og Japan. BMS kører hurtigt frem sammen med Eisei på Morab-202
-
Jeg har prøvet at undersøge hvorvidt der er andre selskaber, som udvikler behandlinger rettet mod FRalpha. De tre eneste reelt betydende spillere, som jeg har kunnet finde, er dog Immunogen, Sutro og så BMS/Eisei
-
Jeg er ganske overbevist om, at både Morab-202 og STRO-002 er overlegen ift. Immunogens Mirvetuximab på både safety og efficacy. Så er jeg godt nok spændt på data d. 5. januar, der i høj grad skal vise om STRO-002 er en udfordrer til Morab-202
-
Lige som reminder, så betalte BMS $650M upfront og $2.45B milepæle for 50/50 aftale på Morab-202
-
Damn den BMS aftale er da godt nok fin, men deres respons var høj og meget tydeligt relateret til FRa +ve i OC. Morab-202 trial ser ud til at være lidt smartere sat op, deres inclusion criterias ser for mig ud til at være meget krappere end STRO ikke bare prior lines med også diverse værdier. ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind