Biotek-snakken — September 2021
-
Teva: Hvad betyder forliget i Louisiana?
https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=97375 -
Som Bioshare siger, så vil du rejse ny kapital, men har meldt det ud på en dårlig måde, hvilket skaber utryghed for investorerne, og utrykke investorer giver som regel fald i kursen
Hvis du tror på deres pipeline, og kan se bort fra suboptimale beslutninger fra ledelsen, så bør man holde fast og evt. gå med i ny-emissioner. Det gør jeg personligt i hvert fald, men så længe det hele er så usikkert som det er i Alligator, så holdes positionen kun til en smagsprøve 
-
Alligator - ja, hvilket biotekselskab søger ikke kapital til at videreudvikle sin pipeline - det var sgu pænt kvajet. De havde jo tilsyneladende allerede været hus de store aktionærer med dette. Og jeg forstår simpelthen ikke at de ikke har en emi i skuffen klar til brug....eks. når man melder et samarbejde med Orion. Super inkompetent håndtering fra ledelsen synes jeg....det gjorde at jeg var ret tæt på at sælge min position helt ud.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind