Biotek-snakken — Maj 2021
-
LP90 - Hver CHMA aktie bliver konverteret til 0.396 Amryt aktie. Amryt står pt. i kurs 12.05, hvilket så tilsvarer en CHMA kurs på $4.77
-
CHMA - ikke lige det BO scenario vi havde håbet på, men havde fyldt op på vej ned så ikke helt dårligt. Bliver solgt som en merger til aktionærene, da prisen er meget lav i forhold til potentialet på lidt længere sigt. Har solgt da jeg ikke vil med over i Amryt og Q1 salget var ikke godt i CHMA.
-
ETTX - jo det satser jeg da bestemt på
Har fyldt ekstra på i dag. Men latterligt lav aktiekurs. Ved ikke hvor længe INVA venter...måske POC. Kommer vist en ny portion penge her til sommer, og så kan jeg ikke se om det giver mening at vente længere. Eneste er at vi sikkert som med CHMA ikke får det vi forventer desværre. De banditter styrer jo kursen med kærlig hånd (og i dette tilfælde er INVA jo tilsynelandende ligeglade). -
-
Der kom i øvrigt afklaring om nyt fra fase 3 forsøgene tilbage ved statement i marts...men det er så også i dagens update fra ETTX (kan huske du spurgte til dem på et tidspunkt). Hvis det lykkes INVA at løbe med Entasis til kurs 3-4 stykker kaster jeg i lange baner

-
ZYME
, ny SOC i Gastric. Skal Zyme ud i en head to head for at beholde 1L ambitionerne. Hvad siger I andre til den ? https://www.fda.gov/drugs/drug-approvals-and-databases/fda-grants-accelerated-approval-pembrolizumab-her2-positive-gastric-cancer?Wed, 05 May 2021 14:13:40 EDT -
Bioporto: Topchef fratræder få uger efter finansdirektørs exit
https://www.proinvestor.com/investornyt/674797/bioporto-topchef-fratraeder-fa-uger-efter-finansdirektors-exit-gent -
lahn1 det er jo lidt den slags man frygter og præcis derfor Zymeworks skal have BP indover - nu tog de i første omgang Beigene og dermed er det tislelizumab som anvendes som checkpoint inhibitor - og hvor godt den står op mod kæmpe produktet Keytruda er jo svært at sige rent klinisk. Men på alle andre punkter er man i hvert fald bagud - nok ingen tvivl om at zanidatamab kan slå herceptin, men hvor stor en vægtning det har i en 4 drug kombination bliver straks sværere.
-
Så igen hvis Zymes har haft muligheden, så skulle de hellere lave samme model som Genmab gjorde med daratumumab - udlicensiere til BP der kan sætte fart over feltet og har musklerne til konstant at korrigere den kliniske udvikling, så man er med helt fremme og holder sig relevant.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg har også suppleret på vej ned, og jeg har købt og solgt flere gange i dag. MEN alt i alt er jeg skuffet...fine gevinster med skuffe