Biotek-snakken — April 2021
-
Ny præsentation lagt ud - og spekulationer om resultater i Covid. https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/04/BerGenBio_April21.pdf
-
• For a very broad spectrum of COVID-19 patients, throughout the disease cycle
• Convenient, once-a-day oral pill, which combines with other treatments
including steroids and/or remdesivir, and others
• Favorable safety profile, no safety signals of concern reported
• The novel mechanism of action is independent of the SARS-CoV2 spike protein
and thus would be expected to retain its effect with the emergence of new,
potentially vaccine-resistant, strains of the virus. -
@Fandel, Er de ud ikke meget tidligt ude, de vil igangsætte program for at finde Abs pre-pre klinik :-), jeg kan have misforstået det. Men positivt at de er ved at lære hvordan man laver PR og plejer kursen. Det er i Talem kurstigningerne skal komme på kort sigt, så flere at den slags meldinger tak.:-)
-
@LP90 - jeg gætter slet ikke på dette. Vi skal have en melding fra BB før jeg gætter på noget. Jeg er positiv/skeptisk til effekten
Vi må se...men igen giver det jo ikke mening at føje så mange flere sider om det til deres PP, hvis de skal ud om et par dage og skyde projektet ned. Er overbevist om at de har se data...omend de sikkert ikke er færdigbehandlet. -
-
LP90 - Jeg har købt en mindre portion, de har jo data readout på to programmer her i H1 og spændende platforme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind