Biotek-snakken — Januar 2021
-
Bioshare- Hos Avanza - Placera under seneste nyt kl. 11.01
-
Bioshare- Ja undrer mig også lidt, har studeret lidt på Sareptas hjemmeside men kan ikke rigtig finde noget hvor Imfilidase indgår her.
-
Ja, problemet er bare, at på de foregående dyk har jeg hamstret så mange at både loft og hulmure i huset efterhånden er blevet efterisoleret med Hansa-aktier i en grad så jeg kan opfylde isoleringskrav for fremtidigt Bygningsreglement 2025

-
Ja, regner også med at ejendomsvurderingen bliver særdeles høj i 2023-2024

-
Hansa- Placera 12.52: SRP-9001 bør overhovedet ikke påvirke værdien af Hansa overhovedet. Købsanbefaling og målpris SEK 380,-
-
Placera 12.52 SEB-købsanbefaling
-
Hansa Biopharma: tak for opdateringen Optimistus. Jeg smider lige linket ind https://www.avanza.se/placera/telegram/2021/01/08/hansa-biopharma-hansa-biopharmas-projekt-bor-inte-forsenas-efter-partnerbakslag-seb.html
-
Købte lidt Sarepta i 84,- spændende at se hvordan dagen udarter sig

-
CMRX køber Oncoceutics og CMRX er nu oppe med ca. 60%
https://finance.yahoo.com/news/chimerix-acquires-oncoceutics-expand-pipeline-110000574.html -
Haha...nej, ikke noget nyt - andet end vi venter på udfaldet af NDA. Den steg pludselig voldsomt i går aftes med pæn volume. Blev handlet i 1,44 fra start..men faldet lidt tilbage. Den kan pludselig gå i +2. Tænker egentlig også den kan gå betydeligt højere...den blev i sin tid slagtet på missing endpoints i fase3 studierne.
-
Data viste jo god safety og også ret god effekt, og efter et møde med FDA blev det besluttet at file alligevel. Muligt Sumi læste med her forledes. Passer som sagt fint ind i deres planer
Baggrunden for at den blev hamret ned igen, var fordi de pludselig skulle i emi til en lav kurs (efter aktien gik i kurs et par dage før 2). Crazy.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind