Biotek-snakken — November 2020
-
*PFIZER VACCINE PREVENTS 90% OF COVID INFECTIONS IN LARGE STUDY
-
Covid-19 vaccine from Pfizer and BioNTech is strongly effective, early data from large trial indicate
The companies said an early analysis of results showed the vaccine to be more than 90% effective, beating expectations.
STAT (www.statnews.com)
-
Biogen indikeres 31 pct. ned efter Alzheimers-afvisning
Biogen indikeres 31 pct. ned efter Alzheimers-afvisning -
-
Zymeworks med PR omring deltagelse i fire forskellige investormøder i næste uge.. De har udmeldt lige præcis nul nyheder de seneste fire måneder, så kunne det tænkes at der kommer en update i løbet af denne uge (måske ZW49)?
-
Har taget en lille portion Orphazyme (GAK 62,75) som jeg satser på at holde relativt langt, samt at supplere hvis den falder mere.
Jeg har tidligere handlet Orphazyme med en lille fortjeneste og bl.a. senest solgt i kurs 106 i maj måned og kurs 107 og 99,5 i juni.
-
Om dansk pharma efter 10 min. https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=88419
-
Enig i Orphazyme - der har været god interesse heri 60-64 og X mange store blokke i markedet - ser den hurtigt op mod 70 - og så er de nævnte nyheder afgørende for kursen herfra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind