Biotek-snakken — Oktober 2020
-
@bb+ ekstremt vanskeligt område at behandle (mener også at huske at et par danske selskaber troede de havde kuren...men måtte opgive ret sent i processen). Lundbeck er vist igang igen med et nyt stof. Jeg kigger på casen en af dagene...formoder du synes det er en overreaktion - og effekt og safety ser rimelig ud.
-
Fase 3 forsøgene i USA og i Europa er forskellige. I USA testede lavede man et placebo controlled study imod placebo og i Europa laver man et non-inferiority study imod SOC jf. side 17, 18 og 22 i deres seneste investor præsentation https://ir.chiasma.com/static-files/59604b38-05b1-41ce-ae04-21a2aeebe26f
-
Nu vi er ved piller versus kanyler (Chiasma), så er det ene fase 3 forsøg fra Entasis jo også behandling af Gonnorea med indtagelse som drikke, i stedet for eksisterende metode med en kanyle der stikkes ind i musklen, jeg ved godt hvad jeg ville foretrække (-:
-
Bergenbio har dosert første pasient i utprøvingsstudie
en time siden · Infront TDN Direkt
BerGenBio har dosert første pasient og fortsetter behandlingen i en medisinsk studie som vurderer bemcentinib hos pasienter med tilbakevendende ondartet malignt pleuralt mesoteliom (lungehinnekreft).
Det fremgår av en melding onsdag. -
Oslo Børs
@osloboers
·
23 min
Vaccibody sender biotek til værs på Børsen:
Bioteknologi har aldri vært så stor på Oslo Børs. Når Vaccibody noteres i dag gjør markedsverdien et nytt byks.
https://oslobors.no/Oslo-Boers/Om-Oslo-Boers/Nyheter-fra-Oslo-Boers/Vaccibody-sender-biotek-til-vaers-paa-Boersen -
@lahn1 - du kan tro jeg ansvarsfraskriver. Kunne ikke finde på at hype, og vil naturligvis ikke være årsag (direkte eller indirekte) til at nogen kommer galt afsted. Enig i at beslutning altid er investor selv. Vi har også forskellig risikoappetit, tidshorisont, erfaring og portefølje i øvrigt. Og man skal aldrig være skråsikker i biotek

-
CHMA og MESO er jo faktisk 2 gode (og aktuelle) eksempler på det. Man er overbevist om et, men udfaldet bliver helt anderledes. Er sikker på at der var nogen som blev pænt skuffet da de købte CHMA i kurs 7 i juni da MYCAPSSA blev godkendt, og sekundet efter en emi i kurs 4. MESO får ODAC 9-1 anbefaling men FDA vil have mere!? Eller når JnJ og GEN pludselig ikke er kærester mere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind