Biotek-snakken — Juli 2020
-
Tak @radar24
-
Hansa Biopharma har flere skud i bøssen efter EU- anbefaling. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article12250737.ece
-
@Helge 3/17 17:13. Har du suppleret op, eller tænker du at den skal yderligere ned? Ser ud til at den ikke brød ned igennem 39. er lidt i tvivl og trenden er vendt, eller hvordan?

-
@Rasbom: Yderligere transplantationsområder (hjerte, lunge, knoglemarv) og autoimun sygdomme (der er ca. 100 forskellige. Der er pt. 2 fase 2 studier igang). Her forventer Hansa selv at gå i markedet. Derudover er der mulighed for partneraftaler indenfor genterapi og onkologi. Så der sidder en hel del fugle på Hansa's tag!
-
-
Bisse..Det har jeg ingen idé om.

-
Cantargia-analyse: Fase 2 resultat er tæt på
https://www.proinvestor.com
/index.php?p=debat_1&postid=84980 -
Sukkeralf, håber virkeligt vi får godt nyt om ZW49, men de har tidligere sagt at update først kommer når de er færdige med dose escalation. Er det nu ? De har også advaret om at Covid-19 kunne forsinke ZW49 så expansion cohort først starter i q1 2021. Syntes nu ikke der har været så meget snak om trial delays som frygtet eller hvad ? De skylder vel også at starte ZW25 mono i Biliary Tract som de på Jefferies lovede ville starte i løbet af dage eller få uger.
-
Lahn1, jeg undrer mig lidt over hvorfor CHMA ikke søger i nærheden af USD 4 - jeg har ikke helt selv et bud på det (og tror det sker når de "udvallgte" lukker emi af i slutningen af måneden. Hvad tænker du? Jeg er ret interesseret i en portion mere...men vil helst have bedst mulige entry uanset at kursen potentielt dobles (også flere gange).
-
Jeg gætter på at det er den positive nyhed - og Ali har tidligere nævnt muligheden for en BTD i den indikation, så håber den følger med. Jeg tror Corona får noget større betydning end de bliver udmeldt - og specielt nu hvor eksempelvis USA ikke kan få det under kontrol. Frygter stadig ZW49 og tror bestemt ikke på data i aften, for hos Jefferies håbede han jo på det omkring årsskiftet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind