Biotek-snakken — Juli 2020
-
Test
-
-
-
din interesse: Underskrevne tilsagn omkring køb af et vist antal aktier til 4US$/stk. og efterfølgende optioner på et antal af samme pris (1 cent i pant - og en efterfølgende pris til 2,99 US$ - alt sammen i et vist antal og tilsluttet ved signeringer! Dog hvis "misser" salget frem til 8. aug. 2020 - så at sætte mango'en til salg => 4US$/stk.? Giver vel at efter 8. aug. kan aktien "trækkes" ned?
-
For lige at afslutte: Underskreven aftale giver både en "udvanding" og et tryk ned til 4$ 9. aug.? Men lidt af det samme som Hansa har gjort (HAR gjort) Hansa afklarede nemlig over natten situationen med indsamling af kapital, Hansa burde ligge "sligtligt" lidt over dagens kurs - Men har dog en afklaring, der mangler helt hos CHMA (indtil august, om ikke andet)!
-
@Tafabull - der har været skrevet en del om emi i CHMA her i bioteksnakken, og det er også årsagen til faldet. Frem til afslutning på emi og extended options, kan aktien sagtens gå i kurs $4...eller under for den sags skyld. Til gengæld tror jeg også at "de" som fik byttet aktier ud står klar til at tjene flere penge - så mit bud er at vi skal betydeligt op efter dette (men det kan sagtens tage tid..ingen ting kommer af sig selv, og ingen garantier).
-
Så længe emi ikke er lukket af kan der ske sjove ting i aktien fortsat...og min pointe var egentlig (selvom jeg ikke fik det skrevet), at du jo kunne tage et dobbelt-frimærke - altså hvor du lægger en limit-ordre ind i en kurs under $4. Ikke sikkert den bliver handlet men så har du gjort et forsøg. Tror på at de ca. 4 er en ret sikker bund trods alt...så du har nok størst upside risiko. Kan jo være muligheden faktisk opstår senere i dag...biotek er presset

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind