Biotek-snakken — Maj 2020
-
God morgen.

-
Lahn1 - jeg ved ikke noget om dine 2 første spørgsmål, men URGN havde ved årsskiftet 195 mio usd i cash og marketable securities jf. deres årsregnskab. Selskabets mcap. er pt ca. 464 mio usd. Man kan sige at deres produkt skiller sig ud, idet det er den eneste behandling der ikke kræver en operation og det gør de andre behandlinger. URGNs behandling er dog dyrere end konkurrenternes. Jeg tror de får en pæn bid af de 6-7000 årlige patienter, men om det bliver 70% som CEO’en påstår ved jeg ikke.

-
God morgen.

-
-
-
Engelsk artikel er med til at sætte BGBio på verdenskortet. https://www.dailymail.co.uk/news/article-8281109/Tiny-Oxford-firm-extremely-optimistic-pill-developed-combat-coronavirus.html
-
De skal bare slå effekten i Remdesivir, ikke kurere covid-19, så er den hjemme. GLD er såvidt jeg kan bedømme steget mindst $5 milliarder pga Remdesivirs relativ lille effekt. Sådan ca. 20 gange BGBios Mcap.
godt vi har drømme når nu Genmab ikke rykker på gode nyheder. -
Deres pipeline er ikke så moden som Genmabs, men deres salg vil jo nok være en del højere. så vi taler om 40 gange nuværende kurs? Hvis ikke så vil deres ADC alene være omkring 50-60 værd og måske 100-200 hvis fase tre bliver en succes, så du får vel rimelig meget for pengene på nuværende kurs selvom pillen kikserne endpoint.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Blue sky here we come !!!