Biotek-snakken — November 2019
-
Undertegnede er også med i Nordic Nanovector. Jeg har været det over en tid. Både med langt op og ned igen da forsinkelsen stille og roligt blev en realitet. Jeg har igen suppleret godt ved og under nuværende kurs. Jeg har meget svært ved at forstå at vi skal ligge så lavt. Og jeg kan slet ikke forstå hvis vi ikke skal væsentligt højere op i løbet af år 2020. Jeg syntes at Betalutin viser gode resultater. Og som en engangsdosering er behandlingsregimet også attraktivt.
-
Det var en af de norske banker. Jeg tror det var DNB som genoptog dækningen med kursmål 69. Ikke at jeg mener man bør handle efter de norske bankers kursmål. Men mon ikke de får delvist ret her. Nordic Nano kommer jo højest sandsynligt til at indsende ansøgning for Betalutin inden for et årstid.
-
Aner nada, så nej er ikke inde og overvejer det ikke pt. Kun hvis den blev anbefalet helt vildt ville jeg overveje at arbejde lidt med den. Jeg synes der er rigeligt med biotek der har stor kvalitet.......vi bliver flere mennesker på kloden, flere skal behandles efterhånden som velfærden stiger, biotek er efter min mening generelt underpriset. Ok troede det var 69. held og lykke med den.
-
Synes os Orphazyme er bestemt at se interessant ud med alle de fremskredne projekter.
-
1
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind