Biotek-snakken — April 2017
-
Saniona - havde tænk mig at gå ind i den, men hørte CFO på Mio.klub og er nu i tvivl. Er godt klar over han nok ikke er ansat til at sælge firmaet, men tænkte de godt kunne havde send en anden. Han var lidt uklar og vævende på mange af spørgsmålende omkring potentiale, indikationer og tidsrammerne for deres forsøg.
-
@Anette..tak for link..jeg hørte selv mioklubben og er enig i at deres CFO ikke var den store sælger. Jeg har ligget i Saniona gennem knap 2 år og har været heldig at mit første lille frimærke er steget 200%..resten har også haft en god udvikling..nogle dage stiger den fint for så at falde tilbage...men Saniona får en del donationer fra forskellige fonde..jeg bliver i aktien med 300k..og håber på det bedste

-
Teknisk analyse af Genmab: https://www.youtube.com/watch?v=djSXVEgs_S0&feature=youtu.be&a
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind