Biotek-snakken — Marts 2017
-
-
tak for analysen.
-
-
Min tese er at de "nødsaget" til det, da de nok selv er blevet overrasket over hvor hurtig deres pipeline er blevet udvidet. Ved noterringen på aktietorget, i juli '15, var målsætningen at bringe 5 lægemiddelsprodukter til fokuseret fase II studier inden for 3 år. I skrivende stund har de 7 produkter i fase II.
Mht salg af produkter, så har de endnu ikk solgt nogle. Dog har de lavet en 20 mio.$ "udliciterings aftale" med Cadila Pharmaceuticals. -
VELO: Så er der en partneraftale for MENA. Håber det kan give et løft mandag http://www.veloxis.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1019622
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
NUE. Hvorfor stiger de 7,14% her til morgen? Jeg har ikke fået besked om nyheder, som jeg plejer når der sker noget