Biotek-snakken — Marts 2017
-
VELO: Nyt link til udnyttelse af warrents, da bibobs ikke virker http://www.veloxis.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1018972
-
hda...Jeg er spurgte netop fordi der snakkes om faldet i vores facebookgruppe. Jeg er ikke nok klædt på omkring aktien til at mene noget om det.
-
Er rimeligt med på teknologi og produktsiden.
-
Expres2ion er os en lille volatil sag. Var oppe og snuse på 11 og nu nede ved 5-6. Derfor man ikke skal købe mere end et lille frimærke i en sådan sag.
-
Overvejer dog at øge mit meget lille frimærke i Nuevolution. Er imponeret over alle de spændende partnerskabsaftaler, som de har fået i folden.
-
hvilken aktie snakker du om Rex?
-
Jeg gik ind i OV efter investor dagen sidste uge. Har dog fulgt den lidt fra sidelinjen siden kursen begyndte at rykke i slutningen af sidste år. Kan vældig godt li at de vil optimere chancerne for de enkelte patienter, og derved optimere behandlingsforløbet. Dette er ikke kun en kæmpe fordel for patienterne, men kan osse spare de offtentlige kasser adskillelige mio.kr. årligt!
-
-
tak for analysen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg forstår i øvrigt ikke dagens fald på 10%