Gubra — Juli 2024
-
Det at Gubra også har egen udvikling er også den eneste grund til kursen er eksploderet som den er.
-
-
Synes ikke jeg kan se det skitseret i tallene.
-
BI er eneste partner. Tror de får ekstremt vanskeligt ved at trække andre store spillere ind som partnere. De er låst til BI og deres model gør at andre vil være påpasselige er min vurdering.
-
Det giver god mening for de små uden egne test faciliteter at de køber sig til ydelsen. Men er der ikke konkurrence i marked eller har de monopol. Har man set de 100 kunder de nævner.
-
Jeg kan godt se det smarte i, at de har begge dele. Det er en godt tænkt forretningsmodel. Men har vanskelig ved at gennemskue det og tror de tiltrækker de små/mindst kvalitetskravet spillere i marked.
-
Hvis ikke man tror på hvad de siger, så skal man naturligvis ikke investere. De siger de har haft CRO forretning med 15 ud af verdens 20 største selskaber. Man kan finde en del af dem ved at kigge publikationer igennem
-
De har også andre aftaler end BI. Pt Hema. Og haft flere som ikke nåede frem i klinikken. Hvilket hovedet parten af projektet jo ikke gør.
-
Jeg ser intet der tyder på selskaber ikke vil lave ny forretning med dem.
-
Tallene viser også meget klart vækst i CRO oms. 2023 var bedste år. Og q1 24 var 50% op fra q1 23
-
Men hvis man evt vil investere i Gubra så er CRO delen tæt på lige meget. Det er ikke CRO delen der har fået selskabet mcap op med 500% i år.
-
Det der driver kursen i denne tid er deres 8 fedme programmer med 3 i fase 1, én i præklinisk udvikling og 4 i lead optimering
-
Selvom Gubra har en masse andet i deres forretning. Så er det fedme delen der driver det hele i denne tid
-
Så det er fedme projekterne der både er risikoen og muligheden ud fra nuværende niveau
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://proinvestor.com/investornyt/1183694/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Det er godt nok sjældent set det der sker i gubra. På 2 dage falder den 40% under paniksalg. Nu er den steget 35% fra bunden i går. Også under stof handel. Samtidig med insidersalg i aftes omend mindre af slagsen. Men de 2 dages meeega vridetur er sket uden nyheder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind