Gubra — Juni 2024
-
tak - har desværre fedtede med det siden 280 - men stadig glad på jeres vegne
-
har desværre ikke adgang til artiklen:https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article17212325.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
Godmorgen

-
godmorgen
-
Kæmpe artikel i Børsen om Gubra
-
Med afsæt i de 2 tyske artikler/youtube jeg linkede til tidligere på ugen.
-
Jeg så ikke selv den tyske youtube. Men kan forstå han har talt om sin portefølje som et fodboldhold. Hvor der er skiftet angriber. Ud kom Nvidia, og ind kom Gubra
-
Og han kalder så Micheal Dopke sin chef træner. Michael er ham jeg linkede til først. Som bla laver analyser for en stor tysk aktieforening
-
Sp de er helst sikkert med til at sætte mere fut i aktien
-
Artiklen nævner også et analysenotat fra Leerink der kom ud i tirsdags. Hvor Gubra nævnes på en liste over selskaber der udvikler AOM, og som kan være i kikkerten fra de største pharma selskaber
-
12 selskaber nævnes. ZP er også på listen
-
Børsen har også haft fat på Gubra CEO for en kommentar. Som CEO kommentere man naturligvis ikke aktiekursen.
-
Men han siger bla følgende "vi har en opportunistisk tilgang til partnerskaber". "vi snakker hele tiden med selskaber der kan være interesseret i pipelinen"
-
Gubra er stadig ikke så bredt kendt herhjemme. Så en hel side i Børsen er også noget der flytter kendskabet
-
Ny ATH i 412
-
Vil gerne have konkrete nyheder, men det kommer vi til at vente lidt længere på endnu
-
Godt med den generelle ekstra eksponering. I DK såvel som i udlandet. . Gubra er stadig den mindste i den danske familie.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind