Gubra — Marts 2024
-
Hvad købte/solgte du på @troldmanden?

-
SL du er generelt meget nysgerrig på hvad jeg køber til, sælger til og hvor meget jeg har i de enkelte aktier. Jeg kan egentligt ikke se hvad det har af relevans for andre end mig selv. Men hvis du går langt nok tilbage i historikken, så kan du se jeg købte de første i 139 (50%) og har suppleret flere gangen siden da
-
Samme som Fie - vildt hvad du ved - og tak for at sprede guld for folket:)
-
Fie og svingtraderen, tak det sætter jeg pris på

-
SL fint, så taler vi ikke mere om det

-
det kan jeg ikke love:)
-
fik denne i ZP chat - ved ikke om noget "spillover-effekt" https://medwatch.com/News/Pharma___Biotech/article16959160.ece
-
Og jeg har lige svaret det her i ZP chat

-
ZP artikel i medwatch er en meget vinklet historie af et større interview med zp formanden i Børsen. På et spørgsmål om hvad nu hvis nogen kommer og spørger om ZP er til salg. Vil du så svare dem. Dertil kan han jo ikke sige andet end ja. Et noteret selskab er altid til salg.
21/3 2024 16:53 af troldmanden
Så medwatch strammer den til ZP er åbent for et tilbud -
så det - godt og hurtigt svar
-
Kort video: Speedsnak om FED og fedmemedicin..Her tager Helge Larsen temperaturen på Novo Nordisk, Zealand Pharma og ikke mindst Gubra, som er blevet en vældig populær aktie inden for den seneste måned og især de sidste par dage. Han kommer også med nogle advarsler, der er gode at tage med sig generelt, når man investerer i biotek. https://www.proinvestor.com/boards/119446
-
Mornings
-
God formiddag

-
Nå jeg har aldrig fået åbnet en aktiesparekonto. Det er så sket nu her, og har så købt lidt tilbage af de gubra jeg tog profit af i går. Aktiesparekontoen giver jo nogle andre muligheder hvor der ikke skal betales 42% hver gang man tager profit. Så nu skal den mulighed lige undersøges lidt nærmere
-
Antallet af n ye gubra aktionær på NN er stort set faldt vs i går. Så efter plus 1000 (+30%) stigning i antal af aktionær de 3 første dage af ugen, stabiliserede det sig i går. Det ser jeg faktisk værende positivt. Samtidig med det også bekræfter det her med FOMO. Stor handel i går, men også nede +15% på et tidspunkt inden den rettede sig igen.
-
Om vi rammer 250 før vi rammer 350 skal jeg ikke spå om. Den er som sagt meget volatil og med mange FOMO. Men det internationale fokus på fedme aktier bliver ikke mindre. Dermed ikke sagt der er en automatisk stigning i alle aktier der har et stort fokus på fedme. Der findes ingen garantier. Kun blandt sidegadeveksler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind