Gubra — Marts 2024
-
Han peger på, at de større selskaber, som ikke er kommet ind på fedmemarkedet i god tid, bliver nødt til at betale sig frem i køen, og det tror direktøren, at Gubra kan nyde godt af.
-
»Hvis du skal komme ind med en forlomme, som et af de større selskaber, så skal du ud og købe op eller lave partnerskaber,« fortæller han og tilføjer:
»Jeg ser et ret stort potentiale i, at de store tegnebøger kommer vores vej.«
-
Et par godecitater
Meeeen lidt skidt de konsekvent kalder CEO det forkerte navn. Han hedder ikke "Mads", men Henrik Blou -
-
Gubra-bestyrelsesmedlem køber aktier for knap 80.000 kr.
27.3.2024 14.51 • MarketWire •
Kopier link til udklipsholderen
Monika Lessl, der er bestyrelsesmedlem i Gubra, har købt aktier i selskabet for 79.520 kr.Det fremgår af en indberetning onsdag, hvor handlen også har fundet sted.
Samlet er der indkøbt 280 aktier til en gennemsnitspris på 284 kr.
Aktien stiger onsdag 9,6 pct. til 285 kr.
.\˙ MarketWire
-
Lau Svenssen fra Millionærklubben har købt for første gang: https://www.euroinvestor.dk/nyheder/erfaren-investor-har-koebt-op-i-dansk-boersraket-er-det-dyrt-ja-det-er?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3t9Xf5AVWbNihoZpWFi11TwdD5ZGy_LlWiOXvNNOXYyj0HWQXFJGP9kOU_aem_AWrRPsRvUsec-Bm8CFOWclC9JNQXs4huScnP1AoIm-mFt3IU2FH3a7srnx4bPQF3fXhjxyj4gWEfJy7QhT_x4oSp#Echobox=1711548451
-
Nyt insiderkøb. Det kan godt være beløbet ikke er så stort. Men det er stadig 2. Gang indenfor et par uger. Og dette insiderkøb er sket i kurs 284. Kombineret med vi har fået ny stor amerikansk 5% investor som har købt til lige godt kurs 300. Det er slet ikke så dumt endda

-
Godmorgen

-
Se pipeline her: https://www.gubra.dk/discovery/rnd-pipeline/
-
Efter min opfattelse er prisen på Gubra et godt eksempel på, at alt omkring fedme og relaterede sygdomme hypes ud over alle rimelige grænser - når man ser på pipelinen, bør man nok tilsætte et gran af sund fornuft og optanke inden man køber alt for langsigtet op i aktien - god Påske

-
Hanfrank ingen tvivl om biotech selskaber med fedme stoffer i deres pipeline handles til vildt høje priser i denne tid. Det gælder også f.eks ZP og Viking. Og i den henseende ser Gubra ikke for dyr ud på dette niveau. Der er også en proff investor der i denne uge har købt for 150 mio i niveau 300. Ligeledes et bestyrelsesmedlem der i denne uge har købt i kurs 284
-
Så hele det her segment er high risk og bestemt ikke for alle investorer.
-
Troldmanden, hvis du kigger nærmere på Gubras pipeline, så har de kun ganske få varer på hylderne, som de tilmed har formået at illudere forholdsvis mange luftkasteller på; 4 helt spæde target-forsøg, 8 spæde drug discovery-forsøg, 1 x præklinik og 2 fase 1-forsøg. For mig minder det mest af alt om Monty Phyton gode gamle, absolut seværdige, "The cheese-sketch", hvor alle de pragtfulde oste slet ikke findes, når det kommer til stykket

-
Kort video - Ugekommentar #122 Novo, Gubra, Zealand Pharma, Bavarian, Genmab, Ultimovacs, Anavex, Teva https://www.proinvestor.com/boards/119556
-
Jeg forstår ikke, hvorfor ZP bliver nævnt i sammenhæng med Gubra. Vi sammenligner æbler og bananer. De kan da heller ikke sammenlignes på værdiansættelsen, da Gubra intet har andet end fugle på taget. Hvis vi skal tale om risiko, så ligger Gubra i den helt høje ende.
Hostorisk har ZP været dygtige til R&D, og de er mange gange lykkedes med at gå fra ide til produkt. Hvad ved vi om Gubra? -
YPE.. Selskaberne arbejder indenfor samme felt med fedme, men er på forskellige stadier i udviklingen. Begge har Böhringer Ingelheim som partner. Selvfølgelig skal selskabet nævnes lige som Viking Therapeutics også bliver nævnt.
-
Jeg køber gerne biotek, uden at jeg hopper på alt drevet af urealistiske drømme om 100-dobling. Jeg prøver at bruge min sunde fornuft. Men føj, det er svært, da det er svært tilgængeligt stof. Men her er chatten en giga-hjælp. Nogle skriver med følelserne. Ok, her er plads til alle. Men ellers er jeg vildt imponeret over den indsigt og viden mange har, og Tusind tak!, fordi så generøst deler ud af den. Stadig mig der trykker på KØB, men når jeg gør det nu, så føler jeg mig bedre klædt på. Tak.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind