Ennogie — Marts 2024
-
renten er nu 4.85-6.12% i.f.det her link https://www.nordea.dk/privat/produkter/boliglaan/hvad-koster-det-at-laane-en-halv-million.html
-
Wisuwa du har helt ret. I sig selv så sælger div certifikater ikke flere tage. Så der kommer ingen ekstra salg ud af det i morgen. Men hvis ellers jeg har forstået meddelelsen rigtigt, så betyder det at den enkelte håndværker, rent forsikringsmæssigt er afdækket. Håndværkeren behøver derfor ikke være nervøs for et ukendt og mere tech produkt som Ennogie, vs alm tegl osv
-
Så man kan vel sige den "mentale barrier" og tilbageholdenhed fordi det er et nyt tech produkt der indføres i en traditionel analog tagbranche. Well det bliver mere motiverende at se nærmere på bla BIPV produkter
-
At bedømme på video af gårdagens første messedag, så er der godt gang i den. Kan se de står op til 5/6 ansatte med hver deres "gruppe" af nysgerrige messedeltagere. Tysklands største tagmesse. Så der kommer rigtig mange tagdækker, arkitekter, developers mm
-
#zukunft #solar #architektur #bau #sanierung #ennogiesolardach #sales #team #vertrieb #messe #handwerk #dachdecker #dachholz2024 | Ennogie GmbH
Die Aufbruchsstimmung in eine nachhaltigere Zukunft ist bei Dachdeckern und Zimmerleuten praktisch spürbar! 🌱🔨 Auch bei der DACH+HOLZ International war das Ennogie-Solardach wieder eines der Highlights der Veranstaltung. Eine 2-in-1 Photovoltaiklösung, bei der keine klassische Dacheindeckung mehr nötig ist, sorgte selbst bei erfahrenen Dachdeckern und Zimmerern für mehr als nur interessierte Blicke. Auf der Leitmesse der Dach- und Holzbaubranche waren die Berater von Ennogie daher von früh bis spät damit beschäftigt, den vielen Messeteilnehmern und dem großen Interesse an der preisgekrönten Ganzdachlösung für Photovoltaik gerecht zu werden. Noch bis Donnerstag berät und unterstützt Ennogie jeden Besucher beim Umstieg von passiven zu aktiven, stromproduzierenden Dacheindeckungen. Kommen Sie gerne zu Ennogie in Halle 6 an Stand 217, wenn Sie das Ennogie-Solardach einmal live und erleben möchten. Weiterhin alles Gute an das gesamte Team und schon jetzt ein großes Dankeschön für den großartigen Einsatz: Dr. Stephan Tölpe, Franziska Bohn, Johannes Göpfert, Heiko Weber, Sven Lübbers, Dragomir Lacic, Alexander Nazarenus, Thorsten Dieges und Jens Schmidt ⚡Eilmeldung: Zusätzlich gab es am Nachmittag noch eine offizielle Bekanntmachung und Vertragsunterschrift, die bereits für einiges Aufsehen in der Branche und darüber hinaus sorgt.⚡ Folgen Sie also der Ennogie Deutschland GmbH und abonnieren Sie den Solardach Magazin Newsletter, wenn Sie über Entwicklungen im Bereich zirkulären Bauens immer auf dem Laufenden bleiben möchten. Mehr Infos über die preisgekrönte Ganzdachlösung für Photovoltaik unter: www.ennogie.com #Zukunft #Solar #Architektur #Bau #Sanierung #EnnogieSolardach #Sales #Team #Vertrieb #Messe #Handwerk #Dachdecker #DachHolz2024
LinkedIn (www.linkedin.com)
-
Marlin jeg skal ikke kunne sige der ikke er et element af det du næver. Krigen og de eksploderende energipriser. Men det er generelt bredt byggesektoren har oplevet stor nedgang i nye projekter.
-
Huskompagniet oplevede over 60% fald. Jeg så lige i går at landsbybyggefonden har oplevet en halvering i ansøgninger til renoveringer i den almene sektor. Det er altså de helt store projekter med mulige 2-cifrede mio beløb tagordre
-
Og der er det kombinationen af høje renter med stærkt stigende materialepriser. Det sidste er heldigvis på vej ned igen
-
Til dem der ikke er på LI, så er her link til video på FB
-
Zum Anzeigen anmelden oder registrieren
Sieh dir auf Facebook Beiträge, Fotos und vieles mehr an.
(m.facebook.com)
-
Ennogie har indgået 2 st
ore aftaler i Tyskland https://www.proinvestor.com/boards/119255/ -
Hej, kan huske, at nogle herinde også havde Quantafuel aktier. Jeg skrev tabet ind i forskudsopgørelsen rubrik 314 i januar 2023, hvor mit fradrag steg markant. Dette fradrag fik jeg slet ikke opbrugt. Nu har jeg også skrevet tabet ind på Årsopgørelsen rubrik 67, er dette korrekt gjordt? Ka se de har i regnet ud, at jeg skal have 27% af det tabte tilbage, men er det ikke 27% når man er gift og er der en venlig sjæl der kan fortælle mig om det er det rigtige jeg har gjordt:) Hvad er%når ikke gift
-
Hej Alanggelins. Jeg kan ikke huske det specifikke felt, det ordnede min revisor. Men det du får tilbage er ganske simpelt med modsat fortegn af det man betaler af alm aktie gevinster. Altså 27% af de første ca 60k (det dobbelte hvis man er gift) og 42% tilbage af det tab der er større end 60/120k
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind