Ennogie — Februar 2024
-
Så Pharmafar jeg er enig. At følge deres LinkedIn profiler er en god ide der man der kan følge med i mange mindre nyheder. Men de udgør det ikke for konkrete nyheder fra selskabet selv
-
ja præcis
-
Wouw. Meddelelse ude. ESG har underskrevet en hensigtserklæring vedr "Campions park". 200.000 m2 bebyggelse frem mod 2030. Udover Ennogie, så er også Danfoss, Velux, Grundfos, Rockwool, og better energy med underskriver
-
-
-
-
Mega spændende, særligt når det er sammen med alle de andre store danske mastodonter.
-
Dog vigtigt at huske på det ikke er en ordre, men en hensigtserklæring. Så det giver ikke penge i kassen. Men alene det at stå der sammen med de andre danske selskaber og kongen, så bliver deres navn/kendskab til Ennogie da lige hævet signifikant
-
LOI/hensigtserklæringer. Det er sædvanligvis ikke noget jeg tillægger nogen synderlig værdi. Der er over årene underskrevet mange LOI som aldrig er blevet til mere end den underskrift. Det er gratis at sætte underskriften, og gratis at smutte fra aftalen. Særligt mindre virksomheder har lavet mange af den type aftaler som aldrig bliver til mere. Herunder også børsnoterede selskaber. Men må da erkende det ser ud af mere når alle de store danske selskaber og Kongen er med.
-
Der er stadig ikke nogen garanti for en bøjet femøre. Men Jeg må sige det er overraskende for mig med det setup. At et projekt i Polen designer et stort projekt med en masse danske top brands. At et polsk projekt kan bære udgifterne. måske en fordom fra mig? Men det er da en milepæl for Ennogie at få den ekstra eksponering. Den eksponering kunne de ikke have købt sig til på anden vis. Så tillykke til hele team Ennogie med ceo Lars Brøndum i spidsen
-
Jeg læser det ikke som 200.000m2 tag, men 200.000m2 bebyggelse. Altså inkl flere etagermeter. Teoretisk værdi har jeg ikke noget bud på. Det er stadig early Stage så lad os se hvad der sker fremadrettet.
-
-
Wisuwa der er stadig mange ubekendte så jeg aner det ikke. Men jvf deres website så har de indtil nu installeret 85.000m2 og vel omsat for godt hmmm 150 mio. Men så længe jeg/vi ikke ved hvor mange m2 det potentielt kan blive, så aner jeg det ikke. Men bliver da spændende at se om der kommer mere konkret i løbet af året. Hvis hele projektet skal stå færdig i 2030 så skal de nok ikke vente for længe
-
Nu aner jeg ikke noget om byggepriser i Polen. Men de inkludere jo ret meget dansk materiale = helt billigt er det ikke. 10.000kr Per m2 er total anlægsum på 2 mia. Så der skal god finansiering til
-
Gad vide om EKF lån kan komme på tale? Vi ser jævnligt store EKF lån, særligt til vindmølle projekter. Altså at EKF støtter et stort dansk eksportprojekt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind