Ennogie — September 2023
-
Og så er der hele den del af udgifterne til at montere vindmøller/solceller. Den rykker sig ikke rigtigt
-
vi kom lidt langt væk fra Ennogie snakken

-
Politikerne gør i hvert fald ikke det lettere at placere solceller på danske bygninger med mindre det er privat byg/tagrenovering eller bygninger med mindst 3 etager. Så megt for den politiske dans "vi er de grønneste i hele verden og vi er kendt og hyldet for det"
-
Heldigvis der er Tyskland meeeeeget mere fremsynede. Og år for år kommer de til at flyde mere og mere i ESG regnskaberne. 15x større marked
-
Husk ,am kan opleve ESG første åbne investorpræsentation næste uge i Kolding. Så her er muligheden for at stille en masse spørgsmål til ledelsen
-
Det Europæiske el marked og handel med el – Solenergi og Ennogie Solar Group
DAF Trekant - Solenergi og Ennogie Solar Group
Dansk Aktionærforening (www.shareholders.dk)
-
Lahn1 så kan jeg så til din overraskelse fortælle det er på vej. Renovering af gamle lejligheder med gamle røde tegl. Der kommer røde solceller på nogle af dem
-
Sidste efterår var der en messe i KBH primært rettet mod bestyrelsesmedlemmerne fra boligforeningerne og en række tech interessenter. På messen havde Ennogie et rødt panel med. I de par timer jeg gik rundt, der der blev deres stand nærmest løbet over ende. De fik endda lidt hjælp fra en af nabo standene på et tidspunkt. Og det vafr særligt det røde panel der var fokuspunkt
-
Jeg overhørte lidt af en samtale hvor beboerbestyrelsen meget gerne ville med på den grønne bølge og bla have solceller på taget. Men med rødt tag og alm sorte celler så var det en no go. Både fra dem selv og lokalplanen. Men med de røde celler, så åbnes der pludseligt for et helt nyt, og faktisk megastort segment. Det er vel nærmest hele KBH indreby der har røde tage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind